Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Ja nå har eg leita meg i hel etter ei side som har eit sånt Bareminerals startKit. Inne på essentialdayspa.com så finn eg ikkje produkta eingong.. Nokon som veit om dei har slutta med dette merket?

Inne på amazon.com virker det som om det ikkje går an og bestille til norge?! Prøvte med adressa mi i bergen og det gjekk ikkje...

Var også inne på den sida som sel sånne prøvar på dei forskjelllige foundationane osv.. Nå kjem eg ikkje på kva den sida heiter, men hi har vore omtalt her inne.. Her får eg opp av visakortet ikkje stemmer med den informasjonen eg gir.. Noko som er heilt ulogisk!!

Nokon andre som har same problem,eller veit om ei side som faktisk virker?!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

beautybridge.com har slike kir.

Og hos colorfulsprinkles.com får du kjøpt prøver.

Gjest Gjest
Skrevet

colorfulsprinkles.com var eg inne på, men der fekk eg ikkje til betalinga.. Eit eller anna med visakortet som eg ikkje kan forstå.. Får gå inn og sjå på den andre sida då :)

Skrevet

Kanskje du burde sjekke om visa-kortet fungerer som det skal? :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg også har problemer hos colorfulsprinkles,vet ikke hva det er ,men de 2 siste gangene har jeg bare sent mail hva jeg skal ha ,og kortnt,experdato og de 3 diginr.

hun sender veldig fort og skriv ned verdien.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg også har problemer hos colorfulsprinkles,vet ikke hva det er ,men de 2 siste gangene har jeg bare sent mail hva jeg skal ha ,og kortnt,experdato og de 3 diginr.

Du sender avgårde kortdetaljene dine direkte til en dame på en amerikansk nettbutikk? Er du FULLSTENDIG idiot?

Gjest Chantal
Skrevet
Du sender avgårde kortdetaljene dine direkte til en dame på en amerikansk nettbutikk? Er du FULLSTENDIG idiot?

Så du ikke at hun hadde fått varene?

Det er ganske mange som har bestilt der i fra også. Null problem. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

ja jeg stoler på Corina.

Det er en seriøs og kjent nett side.

Har bestillt derfra mange ganger.

Hvor mye kan hun trekke fra et kort som har kredittgrense på 5,000 kr?

jeg vet jo HVEM i tilfelle da.

Gjest Gjest
Skrevet

Hun heter Christina, ikke Corina. Siden du stoler sånn på henne, bør du vite hva hun heter.

Fatter ikke at noen handler fra den siden. Den ser uprofesjonell ut, amatørmessig layout. Bare en kjerring som blander farger hjemme på kjøkkenet og selger. Ikke noe jeg ville stolt på.

Gjest Gjest
Skrevet

Og da mener jeg at jeg ikke ville stolt på produktene. Bedre å bruke ordentlige produkter fra ordentlige leverandører.

Gjest Gjest
Skrevet

Hjelpe meg! D va ikkje akkorat meiningå å starta ein slags "krangel" ! Hehe..

Og d va jo barra snakk om nogen prøvar av forskjellige fargar på pudderet te 3,75 dollar.. Så om eg sko få ei plastikkrukka me litt mel i så grine eg ikkje for d! hehe :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg snakker om COLERFULSPRINKLES...

Det er EKTE id bare mineral,har handla der flere ganger .og hun heter CORINA ikke CHRISTINA det er hun på Pure Lux ,og de produktene (foundations)er bedre enn id bare mineral.bare så det er sagt.

ps ,DU hart vell ikke kjøpt hos noen av de du?sitter vell som en vett skremt mus og tenker kor fali det er med nett handel-

Gjest Gjest
Skrevet
Og da mener jeg at jeg ikke ville stolt på produktene. Bedre å bruke ordentlige produkter fra ordentlige leverandører.

Ja de er lure de som gir full pris for id produtene. :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg snakker om COLERFULSPRINKLES...

Det er EKTE id bare mineral,har handla der flere ganger .og hun heter CORINA ikke CHRISTINA det er hun på Pure Lux ,og de produktene (foundations)er bedre enn id bare mineral.bare så det er sagt.

ps ,DU hart vell ikke kjøpt hos noen av de du?sitter vell som en vett skremt mus og tenker kor fali det er med nett handel-

Hahaha. Den sida så jo seriøs ut. Fint glitter! :ler:

Jeg handler masse på nett jeg. Men fra ordentlige butikker.

Gjest Gjest
Skrevet

Je je.. skal gi beskjed om eg får melpulveret eg bestilte :) Å d e jo ikkje utsida men innsida som teller til slutt! hehe

Gjest Gjest
Skrevet

herregud er du i fra bygda eller? tror du det er FARLIG å kjøpte ting i fra nettet? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...