Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2006 #1 Skrevet 31. mai 2006 Vet ikke om dette er det rette stedet å legge, men da får moderatoren bare flytte det Jeg leter etter en side på nettet med jus hjelp. Er visst jus studenter som hjelper folk frem med klager og div. Det var en kamerat som tipset om det for en stund siden, men nå husker jeg ikke hvor det var. Noen som vet...? Sakens kjerne er altså min forrige arbeidsgiver som ikke har utbetalt feriepenger, overtidsbetaling eller attest og bare er helt håpløs.
brumma* Skrevet 31. mai 2006 #2 Skrevet 31. mai 2006 (endret) Da tenker du sikkert på Jussbuss. Jurk hjelper også til med visse juridiske spørsmål (gratis det også). Håper det ordner seg! Edit: Så nå at du bor i Bergen... Endret 31. mai 2006 av brumma*
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2006 #4 Skrevet 31. mai 2006 Da tenker du sikkert på Jussbuss. Jurk hjelper også til med visse juridiske spørsmål (gratis det også). Håper det ordner seg! Edit: Så nå at du bor i Bergen... ← Hehe, tenkte på jeg burde si at jeg var fra Bergen, men takk
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2006 #5 Skrevet 31. mai 2006 Jussformidlingen ← Ahh, det var det! Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå