Gjest Gjest_jente_* Skrevet 31. mai 2006 #1 Skrevet 31. mai 2006 hei alle sammen! tenkte vi kunne lage en tråd om hvem vi har hatt sex med i våre nattlige drømmer jeg kan godt begynne jeg: -eksen min -en lærer på videregående(kvinne) -en vennine av min ex -enda en lærer(mann) -naboen(mann) -3 lubne jenter på plenen vår som dere ser har jeg hatt nattlige drømmer om både menn og kvinner til tross for at jeg er 100% heterofil ja,ja.. hvordan er det med dere?hvem har du hatt sex med i dine nattlige drømmer?
*Doriz* Skrevet 1. juni 2006 #3 Skrevet 1. juni 2006 Noah i Home&away, å ei jente eg gikk i paralellklasse med.. (det var helst berre morsomt).. Å selvfølgelig Viggo Mortensen.. å exen min av og til.. hehe! Dårlig med vanlige folk.. mest filmstjener..
Gjest Mireya Skrevet 1. juni 2006 #7 Skrevet 1. juni 2006 Oi. Det er ganske mange. Og utvalget står i sterk kontrast til det virkelige liv...
Gjest singel! Skrevet 1. juni 2006 #8 Skrevet 1. juni 2006 Hadde en skikkelig heftig drøm om John Carew en gang den klysa vettu!Blir flau av meg selv jeg
Buster Skrevet 1. juni 2006 #9 Skrevet 1. juni 2006 Har stort sett drømmer om min kjære, det er som oftest sted og tid som forandrer seg, og selvfølgelig har vi gjort MYE mer i mine drømmer enn i virkeligheten. Får bare håpe at jeg er sanndrømt.
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #10 Skrevet 1. juni 2006 Absolutt ingen... Jeg våkner alltid før det skjer no action
Gjest Hippopotamus Skrevet 1. juni 2006 #11 Skrevet 1. juni 2006 (endret) Eh... øh... Anna Nicole Smith... Endret 1. juni 2006 av Hippopotamus
Gjest Miloine Skrevet 1. juni 2006 #13 Skrevet 1. juni 2006 (endret) vil ikke si det da det er så fryktelig F L A U T alle vil bare le av meg da, så det sier jeg ikke nei....nemmlig Endret 1. juni 2006 av Miloine
Gjest Hippopotamus Skrevet 1. juni 2006 #14 Skrevet 1. juni 2006 vil ikke si det da det er så fryktelig F L A U T alle vil bare le av meg da, så det sier jeg ikke nei....nemmlig ← Jo, si det da! (Det kan neppe ha vært verre enn min...)
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 2. juni 2006 #15 Skrevet 2. juni 2006 en neger?? Men i hvertfall kompisen til en venn av meg, fy fela han er deilig da!!
Gjest Bodillen Skrevet 2. juni 2006 #16 Skrevet 2. juni 2006 Det hender jeg har hatt noen heftige drømmer hvor mannen min har vært involvert. Da har det vel dryppet litt på ham på morrakvisten... (Og da mener jeg i overført betydning!) De andre jeg har drømt om kommer jeg aldri til å nevne for en levende sjel!!!
Mossa Skrevet 2. juni 2006 #17 Skrevet 2. juni 2006 Det er ikke få skal jeg fortelle dere..er ei skikkelig tøyte i søvne jeg altså!! Har hatt meg noen saftige omganger med en kompis av sambo. Såpass heftige at jeg ikke turte å møte blikket hans de første dagene. Rødmer bare jeg tenker på det, jeg
Gjest 1111 Skrevet 3. juni 2006 #19 Skrevet 3. juni 2006 Huff, det er mange det Og helst slik at jeg våkner opp og blir kjempeflau og har lyst til å finne et sort hull i senga mi!
Gjest King James Skrevet 3. juni 2006 #20 Skrevet 3. juni 2006 Som regel bare med folk jeg ikke vet hvem er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå