Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

er id, cliniqe og guerlain billigere i usa?

Endret av mee mee
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

ID og Clinique=ja, for det er amerikanske merker, mens Guerlain sannsynligvis er like dyrt som her, eller dyrere?

Skrevet

JA :grine: JA

Skrevet

noen som vet hvorfor dr. hauschka er dyrere i usa?

Skrevet

er guerlain billigere på taxi-free? hvor mye koster den dr ca?

Skrevet
noen som vet hvorfor dr. hauschka er dyrere i usa?

Antagelig fordi det er et tysk merke. Helena Rubinstein er også mye dyrere i USA, og Chanel er heller ikke så billig. På den annen side er Loreal og Maybelline omtrent 1/3 av prisen i forhold til i Norge - makes no sense :) Skjønner ikke hvorfor billigsminke er så dyrt her i landet. En leppestift koster jo rundt hundre kroner her, og kanskje fem dollar der. Det samme med Revlon egentlig - hamstrer Super Lustreous lipgloss hver gang jeg er i New York fordi de er halve prisen og fargeutvalget er ca fem ganger så stort som i Norge. (Forøvrig en veldig bra lipgloss. Men det var en digresjon)

Skrevet

Tar jeg ikke feil så er sminke underlagt den såkalte luksusskatten her i Norge, og dermed er det avgiftene til staten som utgjør en vesentlig prisforskjell. Det er vel kanskje greit nok - det som er mindre greit er etter mitt syn at bind og tamponger OGSÅ er belagt med luksusskatt :overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...