Sina Skrevet 10. desember 2002 #1 Del Skrevet 10. desember 2002 Nå er det to timer til muntlig eksamen og jeg tror jeg dør på meg.. Nervene er i høyspenn, har nesten svima av flere ganger i dag.. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg-- Uææææææææ...... :-? Hjelpe meg.. hvordan skal dette gå?? :cry: :x :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2002 #2 Del Skrevet 10. desember 2002 Stikk finger'n i rompa og gal som en hane. Det hjelper alltid hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 10. desember 2002 #3 Del Skrevet 10. desember 2002 Føler med deg - muntlig eksamen kan være litt av en nervepåkjenning. Heldigvis vet både lærer og sensor at mange er nervøse, og de klarer å se "gjennom" nervene dine. Hvis du kan stoffet så klarer sensor å se det! *krysser fingre for deg* Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sina Skrevet 10. desember 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 10. desember 2002 JEG STOD.......!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 10. desember 2002 #5 Del Skrevet 10. desember 2002 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trifolii Skrevet 10. desember 2002 #6 Del Skrevet 10. desember 2002 Grattis!! Jeg tør ikke sjekke min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 10. desember 2002 #7 Del Skrevet 10. desember 2002 Gratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 11. desember 2002 #8 Del Skrevet 11. desember 2002 Gratulerer så mye. Puh, glad jeg er ferdig med skolegang og prøver og eksamener.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 11. desember 2002 #9 Del Skrevet 11. desember 2002 Gratulerer! Så deilig!! Er ferdig med mine muntlige eksamener og presentasjoner i år, har bare igjen skriftlige... og hva gjør jeg egentlig på kg når jeg burde lese?? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå