Sina Skrevet 10. desember 2002 #1 Skrevet 10. desember 2002 Nå er det to timer til muntlig eksamen og jeg tror jeg dør på meg.. Nervene er i høyspenn, har nesten svima av flere ganger i dag.. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg-- Uææææææææ...... :-? Hjelpe meg.. hvordan skal dette gå?? :cry: :x :o
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2002 #2 Skrevet 10. desember 2002 Stikk finger'n i rompa og gal som en hane. Det hjelper alltid hos meg
Labella Skrevet 10. desember 2002 #3 Skrevet 10. desember 2002 Føler med deg - muntlig eksamen kan være litt av en nervepåkjenning. Heldigvis vet både lærer og sensor at mange er nervøse, og de klarer å se "gjennom" nervene dine. Hvis du kan stoffet så klarer sensor å se det! *krysser fingre for deg* Lykke til!
Sina Skrevet 10. desember 2002 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2002 JEG STOD.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ruby Skrevet 11. desember 2002 #8 Skrevet 11. desember 2002 Gratulerer så mye. Puh, glad jeg er ferdig med skolegang og prøver og eksamener....
Veslejenta Skrevet 11. desember 2002 #9 Skrevet 11. desember 2002 Gratulerer! Så deilig!! Er ferdig med mine muntlige eksamener og presentasjoner i år, har bare igjen skriftlige... og hva gjør jeg egentlig på kg når jeg burde lese?? :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå