Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nok en tråd insprert av kondolerer-tråden.

Selv tror jeg ikke helt på dette med at det finnes en "rett" for hvert menneske på jorda. Trur kjærligheta egentlig er litt oppskrytt. Men det hadde jo vært hyggelig hvis det var slik, at det fantes en "den rette". Men nei. Jeg trur desverre det er en hyggelig illusjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, jeg tror ikke det finnes bare én "den rette". Jeg tror vi kan passe med flere mennesker og om det varer livet ut er avhengig av mange faktorer.

Selv har jeg funnet den jeg vil dele livet mitt med og synes absolutt ikke at kjærlighet er oppskrytt. Å finne et menneske som man elsker og som elsker deg, en man vil dele livet med, en man trives sammen med, en man har felles mål med, en å dele hverdagen og alle livets små og store gleder og sorger med, en man ikke kan forestille seg livet uten, det er noe av det mest fantastiske som finnes. :hjerte:

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja og jeg er gift med min "rette" han fant jeg da jeg var 17 år og er nå dobbelt så gammel og like forelsket :)

Gjest Bellatrix
Skrevet

Er enig med Arkana. Jeg tror ikke det bare finnes en person som er den rette, men at det er mulig å finne en person som er rett og som man kan bli uendelig glad i. For meg er ikke kjærligheten oppskrytt. Å møte mannen min var noe av det beste som har hendt meg.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Det finnes helt klart ikke en person der ute som er "den rette", men gjennom livet treffer man jo mange mennesker man fungerer sammen med og trives sammen med på ulike plan. Mange av disse kan nok være gode kandidater for et varig forhold.

Personlig er jeg i et veldig bra forhold, og jeg er helt sikker på at forholdet er riktig for meg, selv om jeg vet at samboeren min og jeg ikke er skjebnebestemte for hverandre ;)

Gjest Miloine
Skrevet

Stemte JA, da samboer og jeg er rett for hverandre :)

Gjest Chantal
Skrevet

Jeg svarte: "Jeg tror det finnes mange som kan være rette for meg!"

Skrevet
Jeg svarte: "Jeg tror det finnes mange som kan være rette for meg!"

Jeg også.

Gjest King James
Skrevet

Jeg aviser det ikke. Men jeg har liten tro på det

Gjest Chantal
Skrevet
Jeg aviser det ikke. Men jeg har liten tro på det

Nåh nåh min kjære. Ikke så negativ. :kyss:

Gjest King James
Skrevet

Greit så skal jeg ikke vere så negativ min kjære....

Gjest Miloine
Skrevet (endret)

Greit så skal jeg ikke vere så negativ min kjære....

:hjerte:

Aha, et kommende KG. par ;)

Endret av Miloine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...