Gå til innhold

Sol i oslo..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Dere som bor i oslo og har tatt solarium; hvor er det best? Eller bra.. Jeg synes det virker som det er så mange shabby steder!

Skrevet

Jeg tenkte på nøyaktig det samme da jeg var og solte meg idag! Det er litt shabby på sånne steder. Har tidligere tatt sol i min hjemby, der er det ikke så mye rart, så ble litt overrasket da jeg troppet opp på Brun & Blid på Torshov idag. Man hører jo så mye rart i Oslo og, om folk som kikker inni solariene og stjeler tøy etc. Så jeg var nesten litt nervøs. Det var ok der, synes jeg. Men jeg tar vanligvis ikke så mye sol! Det var litt ekkelt med noen lapper hvor det stod at det bare var lov med EN person i solariumet. Ved ulovligheter tilkalte de POLITIET som var skrevet med store bokstaver. Da jeg tok sol fikk jeg jo nok tid til å tenke på hva slags ulovligheter det var snakk om.. Det var litt guffent, men det er sikkert bare en vanesak?! Det gikk iallfall greit :)Fikk farge også:)

Kanskje det er bedre på treningsavdelingen til BI, Nydalen? Der er det nye solarier til to kr. pr.min. Har ikke prøvd enda, men kanskje. Litt mer kontroll med hvem som kommer inn og ut iallfall.

Gjest Fruktkake
Skrevet

Sjekk spruteflaskene før dere putter på penger! En kollega av meg skulle ta sol, og hun syntes det luktet så urin på solsenga. Dessuten var senga klissete. Hun vasket solsenga godt, men syntes bare lukta ble verre.

Etterhvert oppdaga hun at noen hadde tisset på spruteflaska... :kvalm:

Nei, jeg skal jammen spraye meg brun før den store dagen!

Gjest Gjest_bare bea_*
Skrevet

og husk for all del å vaske senga før dere soler dere. og jeg mener skikkelig! Det er visst populært for uteliggere å sove der til tider.. kanskje mest om vinteren men likevel.. Ei venninne av meg fikk skabb :frustrert: da hun tok sol. Ikke særlig behagelig...

Skrevet

Jeg ville absolutt valgt et treningssenter. Du trenger som regel ikke være medlem for å bruke solariumet. På treningssentre har de god kontroll over hygienen o.l.

Skrevet
Jeg ville absolutt valgt et treningssenter. Du trenger som regel ikke være medlem for å bruke solariumet. På treningssentre har de god kontroll over hygienen o.l.

Enig. De få gangene jeg tar solarium tar jeg på SATS. Er medlem selv, men er ikke noe krav om det for å få ta sol. Må bare skrive deg på ei liste før du får gå inn.

Skrevet

Har aldri hatt problem med å ta sol. Jeg tok på kjøpesenteret der jeg bodde i Oslo (Oppsal). Der var det noen som jobbet noen timer hver kveld - de gikk over sengene og holdt det rent og ordentlig.

Det vare en "SUPER SOL".

Nå tar jeg sol i Ski...det er også i "SUPER SOL" kjeden....kjempe fornøyd her også....

Skrevet

Sunpoint er veldig bra! Vet de har et sted på majorstuen og et sted i parkveien.

Skrevet

Brun og Blid tør jeg ikke å være i nærheten av! Spesielt ikke den på Torshov!!!! Nå skal det sies at jeg har skikkelig solariumsskrekk, men den der, grøsss!!!!!

Jeg går på et velværesenter som også har solsenger. Det synes jeg er veldig greit, for da får jeg råd og tips og kan spørre hvis det er noe jeg lurer på!

Hvis jeg skulle gått på et solsenter ville jeg gått på sunpoint eller bahamas (majorstua). Tok på domus engang men den senga virket hjemmesnekra!

Nei, takke seg til velværesentre! Der er de jo interresert i VELVÆREN!!! :grine2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...