Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #1 Skrevet 31. mai 2006 Jeg har et problem som jeg ikke helt vet hvordan jeg skal tolke/ takkle. Jeg har en type som jeg har vært samen med i 10 mnd nå. Han er kjempe snill og fantastisk på alle måter, men jeg begynner å miste følsene for han. Men det er ikke det som er problemet mitt. Problemet mitt er at jeg har en god kompis også. Vi går på kino, vi ser film hjemme hos han, jeg har spist middag med familien hans noen ganger osv osv. Når vi er på kino så sitter vi naturlig nok ved siden av hverandre. Men det som er tingen er at når vi da kommer borti hverandre så kjenner jeg at det kribler i magen, og hver gang vi er på kino, så ender det med at vi holder hverandre i hånden. Mitt andre problem er at når vi ser film hjemme hos han, så ender det alltid med at jeg ligger enten oppå han eller at vi ligger på siden og han holder rundt meg. når vi er ferdige å se film så pleier vi å gå inn på rommet hans, hvor jeg legger meg i sengen hans for å slappe av, og da kommer han å legger seg ved siden av meg og legger den ene armen rundt meg. Jeg har også merket at jeg blir utrolig kåt av denne kompisen min. Og det er ikke bra. Og en ting til: sist jeg var med han, endte det med at vi kysset, han fingret meg og jeg runket han. Hadde det ikke vært for at moren min ringet for å spør hvor jeg var vet jeg ikke hva som kunne ha skjedd. Begynner jeg å få følelser for denne kompisen min? Eller er det bare jeg som oppfatter signalene feil? :icon_question:
Gjest StockDama Skrevet 31. mai 2006 #2 Skrevet 31. mai 2006 Du har mista følelsene for typen, fått nye for en annen. Å repetere det som er sagt på forumet flere tusen ganger er unødvendig. I think you already know what to do.
Kosejenta Skrevet 31. mai 2006 #3 Skrevet 31. mai 2006 Du har mista følelsene for typen, fått nye for en annen. Å repetere det som er sagt på forumet flere tusen ganger er unødvendig. I think you already know what to do. ← Støtter den her!!! Si fra til typen din fort, han fortjener ikke å bli løyet for...
Gjest Godjenta79 Skrevet 31. mai 2006 #4 Skrevet 31. mai 2006 Du har mista følelsene for typen, fått nye for en annen. Å repetere det som er sagt på forumet flere tusen ganger er unødvendig. I think you already know what to do. ← ENIG! kan vel ikke være så mye å tenke på! I allefall ikke etter 10 måneder
Amalie_85 Skrevet 31. mai 2006 #5 Skrevet 31. mai 2006 Ikke gjør dette mot typen din. Tenk om det var du som hadde en type, og han hadde en slik koselig venninne. Slik som du og vennen din har det. Hadde ikke det gjort deg vondt?
Cognizance Skrevet 31. mai 2006 #6 Skrevet 31. mai 2006 Og en ting til: sist jeg var med han, endte det med at vi kysset, han fingret meg og jeg runket han. Hadde det ikke vært for at moren min ringet for å spør hvor jeg var vet jeg ikke hva som kunne ha skjedd. Begynner jeg å få følelser for denne kompisen min? Eller er det bare jeg som oppfatter signalene feil? :icon_question: ← Vanvittig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå