Gå til innhold

Problemer på soverommet

Fremhevede innlegg

Gjest anonym akkurat nå
Skrevet

Har vært i et forhold ganske lenge nå, litt over 3 år.

Det første halve året hadde vi masse og veldig bra sex. Så begynte det naturligvis å bli litt mindre, og det er jo helt normalt forsåvidt.

Men det tok seg aldri opp igjen. Til slutt hadde vi aldri sex, annet enn når han hadde drukket litt.

Han sier han tidligere har vært sånn også, at han får totalt sperre på å ha sex. Og at han syns det er ekkelt.

Han var ikke den mest eksprimentelle i sengen, men sexen var bra likevel.

Jeg bare forstår ikke, og det er veldig frustrerende til tider. Sånn her har det nå vært i over 2 år. Vi kan gi hverandre tilfredstillelse gjennom oralsex osv, men aldri samleie.

Og selvsagt tenker jeg at det er meg det er noe feil på, som sikkert de fleste ville ha gjort.

Og jeg syns det er rart at han kan fingre og holde på, men ikke samleie.

Noen som har vært borti lignende? Hva skal jeg tro?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje legge til at dette også er en mann i 40-årene, kanskje alderen spiller noen rolle. Jeg er 28.

Skrevet

Prøv å snakke med han om problemet, si hva du mener til han. Si hva du føler rundt problemet, og at du savner det dere hadde før.

Gjest Gjest
Skrevet

Vi snakker faktisk ofte om det. Men det er det samme svaret hver gang. Han aner ikke hvorfor, det er ikke meg, han bare liker ikke sex.

Merklig type.

Gjest Gjest
Skrevet

Dersom det seksuelle betyr mye for deg, ville jeg ha vurdert å gå fra ham.. Liker han det ikke så liker han det ikke. Tviler på at en mann i 40-årene kommer til å endre seg veldig mye på det området.

Skrevet

:overrasket:

Alderen tatt i betraktning så skulle man ikke tro det kommer til å endre seg fremover.

Du må jo selv finne ut hvor viktig sex er for deg i et forhold. Om det betyr mye, så ser fremtiden mørk ut.

Kanskje han har et problem som stikker dypere enn at han ikke vil, og at han trenger hjelp?!

Gjest Gjest
Skrevet

Det betyr ikke all verden, og klarer å ha det sånn som vi har det. For vi har jo nærhet, og sex på andre måter.

Jeg bare syns det er så rart. Og tro meg, mange tanker har vært tenkt. Om han også får sex andre steder. Man blir helt koko til tider.

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje han hadde hatt godt av hjelp i form av .. det som kalles "profesjonell" hjelp. Det høres ikke akkurat ut som noe som skjer med en person med helt gjennomsnittlig livserfaring. Kanskje det stikker dypere som noen over her har nevnt.

Gjest Mr Walker 41
Skrevet

Nå kjenner ikke jeg til gjennomsnittsalderen på brukerne her, MEN det virker som noen tror at vi menn mister det meste når vi passerer 40. Faan det er feil, håret=ja ofte, potensen=våkner like ofte med "morrabrød" som før. Noen av oss blir kanskje litt treigere i avtrekkern, men mitt råd er: Finn på noe spesielt sammen, ikke nødvendigvis direkte erotisk, men det kan det bli:-) Gubben er antagelig ikke dau!

Lykke til!!

Gjest Gjest
Skrevet
Dersom det seksuelle betyr mye for deg, ville jeg ha vurdert å gå fra ham.. Liker han det ikke så liker han det ikke. Tviler på at en mann i 40-årene kommer til å endre seg veldig mye på det området.

Morsomt.

Hadde det vært en mann som hadde vurdert å forlate kona pga manglende sex i forholdet, hadde mannen vært en gammel sexgal grinebiter av det forferdelige, grusomme og horrible slaget.

Gjest Turboguri
Skrevet

Hva med oss, som er kvinner i 20 åra.. Som har det akkurat på samme måten??

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje han er redd for at du skal bli gravid,kan jo være at han ikke vil ha barn vet du,da er det vel safest med fingeren ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Det er ikke nødvendigvis bare kvinner som kan oppleve smerter ved samleie. Har han for trang forhud? Det kan føre til smerter ved penetrasjon. Eller har han hatt sex med jenter som har vært tørre og trange?

Skrevet
....Han sier han tidligere har vært sånn også, at han får totalt sperre på å ha sex. Og at han syns det er ekkelt.

Ikke for å kverulere, men - synes han det er ekkelt å ha sex eller at det er ekkelt å få et slikt sperre? Jeg leser det første - men det er en stor forskjell.

Hvis jeg var i den situasjonen ville jeg definitivt snakket med legen min for å finne ut av fysiske eller psykiske problemer.

Gjest Gjest
Skrevet

Du er ikke alene. Vi også lever sånt ;) Mye oral sex og ikke mye samleie. Han er 41 og jeg er 32 :forvirret:

Skrevet

Hehe... er det ikke sånn at vi menn produserer mindre testosteron ettersom de blir eldre?

Han har vel fått mindre sexlyst, og så er det jo et dusin andre faktorer som også kan spille inn.

Er han i god form? Kan hende han synes det er et ork å ha sex.

Tenner han på deg? Hvis han ikke tenner på deg er det jo ikke så moro for ham å ha sex sikkert, synd å si det men.

Runker han? Gjør han det så er det jo ikke sexlysten, men noe han synes er ekkelt ved å ha selve samleiet...

Gjest Gjest
Skrevet

Når skal folk begynne å ta til seg det faktum at naturen har innrettet det slik at vi etter den første kanin-perioden med en partner, må hive oss rundt for å finne andre å forplante oss med å være kanin med? Dette fenomenet er jo et ledd i naturens mekansime for å opprettholde artens bestand!

Du verden som folk kompliserer ting er enkelt og lettfattelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...