Cuba Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #41 Skrevet 2. juni 2006 Så la den dø ← Hva er det jeg hører (ser)?? Makan til frekkheter!! Nytt spm. Ville du hatt din mor/far eller din kjæreste/samboer/mann/kone ved din side da du døde?
Diktern Skrevet 2. juni 2006 #42 Skrevet 2. juni 2006 (endret) mannen... ville du gått naken til nordpolen eller med vinterklær i ørkenen? Endret 2. juni 2006 av Diktern
Gjest King James Skrevet 2. juni 2006 #43 Skrevet 2. juni 2006 Naken over nordpolen ville du fått en stein i hode eller en bil i ryggen ?
Diktern Skrevet 2. juni 2006 #44 Skrevet 2. juni 2006 stein i hue. (en liten en da:) ville du drukna deg eller hengt deg?
Gjest King James Skrevet 2. juni 2006 #45 Skrevet 2. juni 2006 druknet ville du tatt på en med spedalskhet eller en som har lunge pest ?
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #46 Skrevet 2. juni 2006 Vet ikke helt hva spedalskhet er, men svarer det alikavell.. Orange hår eller fregner..?
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #47 Skrevet 2. juni 2006 Søkte på google, og forandrer mitt svar. Spørsmålet er det samme: fregner eller orange hår?
Gjest Gjest_King James_* Skrevet 2. juni 2006 #48 Skrevet 2. juni 2006 Vet ikke helt hva spedalskhet er, men svarer det alikavell.. ← Spedalskehet er lepra. Det er en sykdom hvor huden blir spist opp til det blir store sår. Som regel i ansiktet.
Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2006 #49 Skrevet 2. juni 2006 Søkte på google, og forandrer mitt svar. Spørsmålet er det samme: fregner eller orange hår? ← begge deler!!! hvis jeg bare kan ta èn ting; fregner. Vil du helst være stygg utenpå eller inni?
Diktern Skrevet 3. juni 2006 #50 Skrevet 3. juni 2006 utenpå! ville du blitt overkjørt av en traktor, eller fått en bunke med Norsk Ukeblad i hue? (du døde av begge)
Lykkelin Skrevet 4. juni 2006 #51 Skrevet 4. juni 2006 En bunke med Norsk Ukeblad i hodet. Ville du ha spist en brukt kompress med litt blod og mye gulgrønt puss, ELLER ville du ha banket på døra til naboen og sagt at hun var den styggeste du noen gang hadde sett (for så å gå igjen)?
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #52 Skrevet 4. juni 2006 Ville selvsagt fortalt naboen at han er stygg. (Og går ut ifra at jeg kunne forklare han hvorfor jeg måtte si det...) Ville du hatt nesten konstant psykisk eller fysisk smerte?
Diktern Skrevet 9. juni 2006 #53 Skrevet 9. juni 2006 fått skuldra ut av ledd ville du hatt ti katter eller ti bikkjer i huset?
Cuba Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #54 Skrevet 9. juni 2006 Det kommer vel egentlig helt an på raser og hvordan de er! Ville heller hatt ti mjauete katter enn ti bjeffete hunder! Men om begge var rolige og det kunne vært små hunder ville jeg hatt hunder tror jeg. Nei katter - Katter! Ville du blitt senket ned i havet med en stein knytt fast til foten eller sluppet fra et fly og vært våken helt til du traff bakken å døde?
smidja Skrevet 9. juni 2006 #55 Skrevet 9. juni 2006 Jisses for noen spm, hehe.. Senket i havet tror jeg... Ville du blitt påkjørt av en bil og så skvist utover asfalten at du måtte bli skrapt opp igjen, eller ville du falt ned et stup og blitt spiddet på en spiss påle i bunnen? (skrekk så morbid jeg er, hehe)
Cuba Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #56 Skrevet 9. juni 2006 Jisses for noen spm, hehe.. Senket i havet tror jeg... Ville du blitt påkjørt av en bil og så skvist utover asfalten at du måtte bli skrapt opp igjen, eller ville du falt ned et stup og blitt spiddet på en spiss påle i bunnen? (skrekk så morbid jeg er, hehe) ← Og DU klaga på MITT spørsmål?? Hm.. falt ned et stup og bli spidda! Ville du fått dratt ut alle neglene eller dratt ut tre tenner uten bedøvelse eller noen ting som satt kjempegodt?
Diktern Skrevet 9. juni 2006 #57 Skrevet 9. juni 2006 dratt ut tre tenner... fikk dratt ut en av mine kjære tannlege som 13-åring, så jeg tåler vel å miste tre til. ville du dødd om en uke, men du kunne få velge akkurat hva du ville gjøre den uka, eller ville du dødd som 90-åring etter etkjedelig og innholdsløst liv?
Cuba Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #58 Skrevet 9. juni 2006 Huff.. det var et teit spørsmål.. Hva vil kjedelig og innholdsløst si da? At man ikke har noen å elske og som elsker meg tilbake også? ikke noe kjærlighet? Da ville jeg nok dødd om en uka ja! Ville du spist 20 fete levende tarantellaer eller en menneskefinger?
smidja Skrevet 9. juni 2006 #59 Skrevet 9. juni 2006 Fy så kvalmt! hehe... Den var vanskelig... Tarantellaer tror jeg, kunne jo kverket de før jeg spiste de... sånn i hemmelighet... Ville du badet i menneskemøkk eller grisemøkk?
Cuba Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #60 Skrevet 9. juni 2006 Grisemøkk!! Ville du drukket et glass menneskeurin eller to shot`er oppkast? (Øsj..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå