tuji Skrevet 31. mai 2006 #1 Skrevet 31. mai 2006 Dere kreative sjeler, kan ikke dere finne på et navn til den nye bloggen min? Det skal bli en skikkelig kjerringblogg, med håndarbeid og den slags.
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2006 #4 Skrevet 31. mai 2006 (endret) Alternativt Systua Strikkebula Husfliden Husfloden En strikkepinne til begjær Men nåla mi får du aldri Thriller - ein vevnad Needles and pins Og så glemte jeg den legendariske The needle and the damage done Endret 31. mai 2006 av Kvinneguden
tuji Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2006 Thriller - ein vevnad ← Denne likte jeg, uten at jeg helt skjønner hva det betyr.
Yme Skrevet 31. mai 2006 #6 Skrevet 31. mai 2006 Dere kreative sjeler, kan ikke dere finne på et navn til den nye bloggen min? Det skal bli en skikkelig kjerringblogg, med håndarbeid og den slags. ← Tuji's wonderful world of fassion!
Gjest Miloine Skrevet 31. mai 2006 #7 Skrevet 31. mai 2006 Mye fine navn her gitt, bidrar med: Strikk eller stikk! Netting (siden vi er på nettet mener jeg)Engelsk: Nitting Strikkballsnakk (fram og tilbake) ingen fine gensere av denslags kanskje, men mange bra diskusjoner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå