Gå til innhold

Kjære single kvinner

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Nei takk, den boken er jeg faktisk ikke interessert i. Klarer å følge mine egne instinkter, og tåler å bli litt brent (Den som intet våger, intet vinner).

Enig. Trenger ikke en bok for å fortelle meg det. Sånt merker jeg helt på egenhånd! Men har inntrykk av at det faktisk er en del jenter dere ute som kan trenge den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Har lest den men som også andre har påpekt i en tidligere tråd her så er den skreet ut ifra amerikanske dating regler så en god del må tas med en klype salt fordi vi nordmenn er av en litt annen kultur. Norske menn er vant til at jenter også tar intiativ... boken bygger på at kun menn skal gjøre det.

Vel, jeg er norsk kvinne, og forventer at det er mannen som tar initiativene.

Tror ikke alle norsk ejenter tar mer initiativ enn andre jenter rundt omkring i verden.

Norske menn er vel snarere mer late enn andre menn kanskje?

Hilsen norsk jente, som føler meg som en vanlig amerikanske jente, eller italiensk jente: vi forventer at mannen tar initiativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Snakk om å gjøre ting komplisert! At mannen skal ta initiativet??? Tull og vas! Menn er da like usikre og lurer på om VI er interesert... Skal man da liksom sitte der på hver sin kant og ikke komme noen vei???

nei takk! Den som intet våger, intet vinner -er mitt motto. Da slipper man å vente i dager og uker og spekulere og bli mer og mer tullerusk.

SMS/MSN/mail er ufarlige kontakt-måter for å sjekke responsen. Man trenger jo ikke legge ut som "den store kjærleika og giftemål" med èn gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg lar også mannen ta initiativet. Har inntrykk av at menn fort går lei hvis de får servert ting på et brett, at de trenger spenning / jakten. Alle de jeg har datet/vært sammen har i allefall vist mest interesse når jeg har holdt avstand, og når jeg blir med på leken, og viser interesse, trekker de seg unna.

Dette har jeg tatt konsekvensene av, og røper sjelden at jeg er interessert, eller tar initiativ, i frykt for å skremme fyren bort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Skal jeg kjøpe en bok om at han ikke er interessert hvis jeg er på jakt? Det blir jo en selvtillitsdemper.. nei jeg foretrekker å erfare selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja... Hvis man må lese en bok for å finne ut om en fyr er interessert, så er han vel egentlig ikke det? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_ella_*

noe sannhet må det jov være sidne så mange er så opptatt av denne boken, har ikke leste den, bare anbefalinger av den og program om den.

MEN, hvorfor heter det alltid at hvis en gutt/mann sier eller taster "jeg ringer" eller "vi snakkes", så betyr det at han ikke er interresert? Alle guttene som har sagt eller tastet dette til meg har faktisk ringt/tatt kontakt i løpet av et par dager....

bare lurer jeg....men det er da en helt vanlig ting å si?

Så derfor tenker jeg at om man lurer så spør man, og om han ikke takler et direkte spørsmål så fortjener han deg ikke heller. Ville aldri en gang vurdert å bruke en krone på en bok om emene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chantal
Nei takk, den boken er jeg faktisk ikke interessert i. Klarer å følge mine egne instinkter, og tåler å bli litt brent (Den som intet våger, intet vinner).

Enig i dette. Og jeg merker jeg blir litt irritert når folk stadig vekk skal opplyse folk om at: Han er faktisk ikke interessert (nøye sitert etter Oprah).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...