Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #1 Skrevet 31. mai 2006 Jeg har aldri turt å gå inn i en jeansforretning å prøve, ganske enkelt for jeg har følt meg for stor til å passe noen.. Har nå gått ned 8 kg, og er klar for å henge meg på jeansbølgen men jeg er ikke helt komfortabel med en slitsom selger hengende over meg...jeg aner ingenting om merker,str etc... Jeg er formfull, veier 72 kg og er 171 høy, og er 25 år mine mål er: midje 74 nederst på magen: 92 hofter: 92 hvilke bukser tror dere vil være fine? og hva slags str skal jeg se etter? på vero moda varierer det fra 38-40 i bukser...(ikke jeansene der) vil gjerne ha litt bootcut siden jeg føler meg kraftig,ikke sånn smale nederst tusen hjertlig takk på forhånd!!!!
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2006 #2 Skrevet 31. mai 2006 Lee har fine modeller for jenter med litt former, spesielt modellen Leola og Desoto. Begge har også litt bootcut. Størrelser har jeg ikke peiling på, men Lee har tommestørrelser på buksene sine, og finnes i flere ulike lengder.
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #3 Skrevet 31. mai 2006 Lee har fine modeller for jenter med litt former, spesielt modellen Leola og Desoto. Begge har også litt bootcut. Størrelser har jeg ikke peiling på, men Lee har tommestørrelser på buksene sine, og finnes i flere ulike lengder. ← takk, det er notert...har ikke helt forstått dette med tommer jeg..noen som har flere forslag,også med str? så kan jeg finne en jeg kan prøve og evt justere etter den str!!! Da skal jeg hvertfall ta en titt på LEE!
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #4 Skrevet 31. mai 2006 trådstarter her, ingen med fler forslag og råd?
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #5 Skrevet 31. mai 2006 Du kan da ikke være SÅ 'unormal formfull'?? Vel, jeg er en str 38. Og bruker mye Only jeans, noen modeller er trange, men de har veldig mange modeller hvor det er plass til rumpe og lår, jeg elsker bootcut jeans I tommer bruker jeg 29-30 stort sett. SÅ jeg anbefaler deg Only jeans. Venninnen min sverger til Lee jeans, hun tror jeg faktisk er ganske lik deg, hvertfall tatt høyde og vekt i betrakning. Tror hun bruker tommestr 32-34. Jeansen på Vero Moda er også veldig normal i str har jeg inntrykk av. Blend she har også mange bukser som passer for rumpe og lår. Så ja, only, lee, blend she og vero moda er mine tips Og innpåslitne selgere er noe herk, men jeg blir sjelden plaget, sier bare jeg kikker litt, og spør om det er greit jeg prøver. Da spør de sjelden noe mer.
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #6 Skrevet 31. mai 2006 Meg gjest i stad igjen, ta en titt her http://ez.kvinneguiden.no/article/articleview/1130/1/55/
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #7 Skrevet 31. mai 2006 hehe,nei jeg er ikke unormal...men har følt meg det,og det er nok bare i hodet mitt så jeg har ikke turt å bevege meg inn på jeansmarkedet men tusen takk for tips
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #8 Skrevet 31. mai 2006 hehe,nei jeg er ikke unormal...men har følt meg det,og det er nok bare i hodet mitt så jeg har ikke turt å bevege meg inn på jeansmarkedet men tusen takk for tips ← jeans er jo så deilig å gå med, løp å kjøp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå