Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg hater dem! De kommer i spill og filmer og mareritt og drar de lange svære knivene sine etter seg! Ikke er de snille heller, de voldtar svakere monstere med sadosex på hotell for det så jeg da jeg var i skapet!

:(

Se de! http://shforever.silenthillfever.com/redpyramidhead.jpg

Se sverdet!

De er farlige :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Har du sett for mye på Lordi?

Gjest gjest1
Skrevet

Lordi? De så jeg på tv for 2 uker siden. Silent hill har jeg spilt i 4-5 år hoho! Gjerra leksa si mann!

Skrevet

Wtf?

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har ombestemt meg. De er forelska i dem.

Gjest Gjest
Skrevet

Hærregud i hælvete, for non sexy fitter!!!!! Hvor er de fra?? Er det en film?? Jeg vil se!!!

Skrevet
Hærregud i hælvete, for non sexy fitter!!!!! Hvor er de fra?? Er det en film?? Jeg vil se!!!

Horepikkkukkfittehælvete!! Jeg hadde jo logga meg inn nå!! BLÆÆH!!!!!!

Gjest Gjest
Skrevet
Horepikkkukkfittehælvete!! Jeg hadde jo logga meg inn nå!! BLÆÆH!!!!!!

Språket ditt, vennen :fy_fy::riste:

Skrevet
Språket ditt, vennen  :fy_fy:  :riste:

Ja, jeg tok litt i med den BLÆÆÆHen i slutten der... Beklager :sjenert:

Gjest Chantal
Skrevet

De så ikke særlig snille ut, nei. :tristbla:

Gjest gjest1
Skrevet

De er det! Besøk dagboken min for eksklusive illustrasjoner av dem laget av meg, homoer :-D

Skrevet

Noe sier meg at du gleder deg til Silent Hill kommer på kino, Towelie... Blir nok litt pyramid head på deg der tror jeg ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Hoho ja visst skal jeg se den på kino! Jeg har sett den 2 ganger på data allerede :rodme: jeg er meget forelsket i pyramid head nå, for der er han en skuespiller og ikke en spillfigur! :-D Da er det lov jo!

Gjest gjest1
Skrevet

DEN fikk vi aldri vite hva var i SH1 så vidt jeg husker (ellers var det jeg som ikke fikk det med meg :rodme: ) og jeg er sur for at det plutselig var et helt samfunn der og at de hele tiden viste boromir... mistet en del av skrekkfølelsen der :)

Men likevel eier den filmen hardt og lenge :Hehe:

Leste forresten innlegg om silent hill 3 på vg forum! Voksne sterke mannfolk som måtte ta seg ukelange pauser fordi det var så skummelt.. tør jeg det her nå?

Skrevet
DEN fikk vi aldri vite hva var i SH1 så vidt jeg husker (ellers var det jeg som ikke fikk det med meg :rodme: ) og jeg er sur for at det plutselig var et helt samfunn der og at de hele tiden viste boromir... mistet en del av skrekkfølelsen der :)

Men likevel eier den filmen hardt og lenge :Hehe:

Leste forresten innlegg om silent hill 3 på vg forum! Voksne sterke mannfolk som måtte ta seg ukelange pauser fordi det var så skummelt.. tør jeg det her nå?

Har bare prøvd Silent Hill 2, så det vet jeg ikke gitt... Men skremmende er det helt sikkert, iallefall om en ikke klarer å løsrive seg og distansere seg litt fra spillet :)

Gjest gjest1
Skrevet

Det funker ikke for min del :)

Nå må jeg runde 2eren igjen og bli kjæreste med hun Maria!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...