Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har rødlig hår og masse fregner i ansiktet og på armene. Jeg har aldri tenkt på å skjule armene engang jeg, det er helt naturlig for meg at sånn ser jeg ut og det har jeg ingen problemer med. Når jeg har vært i sola ser jeg helt vill ut i ansiktet for fregnene bare popper ut og kommer så tydelig fram, men ellers så synes jeg det er fint - det er meg, liksom :) .

Skrevet

Ja fregner er kjempepent!! Jeg har noen over nesa, og de kommer litt mer fram om sommeren. Og da får jeg alltid så mye komplimenter av mannen min, for han synes det er så søtt :sjenert:

Skulle gjerne vært født med rødt hår og frekner, synes det er så spesielt!

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg synes fregner fint, selv om det hadde vært deilig med helt ensfarget hud noen ganger..

Gjest gjest1
Skrevet

Har noen av dem selv når jeg soler meg. Har begynt å like dem :) All farge er bra farge!

Gjest Rognebær
Skrevet

Ingen grunn til å ikke vise frem fregner! Det er jo DEG!

Jeg får i alle fall masse komplimenter for fregnene mine. Uten dem hadde jeg vært ganske bleik! :ler:

Skrevet (endret)

Takk for alle kommentarer :)

Har faktisk hjulpet meg mye!

Er egentli stolt med de i ansiktet, er bare armene jeg føler det er litt uvant å vise frem.

Men nå skal de bli brune og ut i sola :sjarmor: Mine kjære prikker!

Endret av Cuba
Skrevet

Jeg har fregner både i ansiktet og på armene når sommeren nærmer seg. Synes det er utrolig fresht og fint. :sjarmor:

Gjest Gjest_Solsikke_*
Skrevet

Jeg misunner dere så VELDIG for at dere liker fregnene deres - sånn vil jeg også ha det!!!!!!!!!!!

Jeg har ALDRI likt mine, har i ansiktet, litt på skuldrene og på armene. Har alltid ønsket meg fregnefri hud - trist men sant! Jeg blir så misunnelig på de jeg kjenner som "bærer de" med stolthet at jeg kan ikke få sagt det med ord! Har spesielt ei venninne som har MASSE av de overalt,og hun elsker og kle av seg om sommeren og vise de frem - det klarer ikke jeg. Jeg går ALDRI i t-shirt el singlet annet enn hjemme. Eneste plassen jeg synes det er greit er når vi er i syden. Jeg har alltid trodd at de fleste synes det er kjempestygt. Mannen min synes de er fine, men han liker meg jo for den jeg er uansett liksom! Jeg bruker også selvbruningskrem på armene og synes det er bedre da, men "problemet" mitt er at jeg har masse fregner konsentrert på albuene, merkelig men sant, og DET plager meg mest.

Sukk, nei - den som en dag kunne stå foran speilet og tenke at " i dag, i dag er du fin - gå ut og møt dagen" - det har jeg ALDRI i mine 34 år gjort! Men jeg VET at UTEN fregnene hadde jeg vært pen, for jeg liker egentlig utseende mitt..........flekkfritt...................

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kjenner meg igjen i det solsikke skriver. Jeg er også 34 år og de aller fleste kompleksene har blitt borte med årene, men ikke denne fregne-kompleksen.

Jeg føler meg så utrolig naken med selskapsskjoler uten rygg og ermer. Da må jeg dekke meg til med sjal. Har fregner på rygg, skuldre og armer. I tillegg til en del føflekker.

Når vi er i syden så kan jeg gi blaffen, men da er det heller ingen kjente til å studere meg.

Jeg har trent en del de siste årene og jeg synes det hjelper litt til at jeg kan vise fram armene mine. Fregnene blir litt mindre tydelig når en er litt trent. I tillegg bruker jeg en del selvbruningskrem.

Jeg var hos hudlege for noen år siden med tanke på å kvitte meg med mest mulig av disse prikkene. Hudlegen sa at jeg så kjempeflott ut og at det jeg kanskje trengte mest var å snakke med en psykolog. Hun har sikkert rett. Det er kun i hodet mitt det ligger. Tror ingen andre føler seg støtt av utseende mitt.

Hun sa imidlertid at hvis jeg insisterte, så fantes det en metode å bleke fregnene på men det koster litt penger.

Hudlegen fortalte også at både føflekker og fregner kan bli borte når en blir eldre - men da kommer til gjengjeld aldersflekkene....

Når jeg får litt ekstra penger tror jeg at jeg kommer til å teste ut blekemetoden for kompleksene tror jeg aldri at jeg blir kvitt.

Gjest Kardemomme
Skrevet

Selv har jeg ingen fregner, men vennina mi har fult av dem :)

Syns det er kjempe søtt! Husker at jeg selv ønska meg fregner som lita jente... :ler:

Skrevet

Jeg er ikke spesielt glad i mine fregner, men de kommer bare om sommeren ute i sola, så jeg lever greit med dem når de dukker opp - det hører med.

Gjest Gjest
Skrevet

Fregner er fælt, spesielt om de er oransje og i kombinasjon med rødt hår. Skikkelig bondsk.

Gjest Gjesta
Skrevet
Fregner er fælt, spesielt om de er oransje og i kombinasjon med rødt hår. Skikkelig bondsk.

Ja, det forekommer som regel landet :roll:

Skrevet

Fregner er da bare supersøtt!! :)

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg har fregner selv, men kun litt i ansiktet på sommerstid. Hatet de før, men blir mer og mer fortrolig med de ettersom årene går. Hadde nok syntes det ville vært rart dersom jeg plutselig en sommer ikke skulle få fregner :) Igrunn så tenker jeg aldri over at jeg har det, jeg bare hører andre sier at det er pent :)

Skrevet

Fregner er nydelig, uansett hvor på kroppen de sitter. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...