Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste ikke helt om denne skulle hit, men prøver meg :)

Har alltid hatt mye fregner.. I ansiktet og på armene.. De i ansiktet har vel egentlig bleket ganske mye med årene, men de på armene er der enda.

Det jeg egentlig lurte på var om dere syns det er pent med fregner på armene? Har lyst til å gå med t-skjorte og sånt nå, men liker best når de er tildekket. På sommern når jeg er ute osv. er det jo greit! Da må jeg på en måte bare.

Men sånn som nå på jobben osv. Føler meg så bar og nesten naken når jeg bruker t-skjorte! Prøver liksom å gjemme armene..

Skulle ønske jeg kunne bruke det jeg ville.

Syns vel ikke det er stygt selv, men føler kanskje at folk syns det er rart. De fleste har jo ikke det, og syns vel det er uvant..

Venninna mi har også fregner og har ikke inntrykk av at ho har skjems for dem noen gang. Syns egentlig det nesten er litt pent jeg.. Med fregne-armer! :)

De i ansiktet har jeg nesten blitt litt stolt av. Er jo særpreg og er MEG!

Hva syns dere?

Noen andre som har det og hva tenker dere om det?

Skrevet

Har ikke fregner selv, men synes absolutt ikke at det er rart eller stygt! Verken i ansikt eller på armer. Noen på nesa er som regel bare søtt! ;)

Spesielt dersom du er en rødhåret person ser jeg bare på fregner som noe naturlig.

Hilsen Lille meg

Skrevet

På andre er det greit, men hater de på meg selv.

Skrevet

Synes det er vakkert jeg!

Pleide å ha masse fregner før, men nå er de borte...

Skrevet

Jeg synes det er fresht :)

Har litt i ansiktet og på bringen, og det er så fint synes jeg

Gjest BagLady
Skrevet

Jeg synes det er kjempefint med fregner. Vis dem fram :hoppe:

Skrevet

Så lenge ikke armene dine er LIKBLEKE med masse fregner, er det fresht! Ta litt selvbrunings før du flagrer med dem - og vær stolt!

Skrevet

så klart , solarium, ellers så kommer de veldig rask, lenge før selve huden blir brun hahahah

Gjest Gjest
Skrevet
Visste ikke helt om denne skulle hit, men prøver meg :)

Har alltid hatt mye fregner.. I ansiktet og på armene.. De i ansiktet har vel egentlig bleket ganske mye med årene, men de på armene er der enda.

Sånn har jeg og det. Synes det er grusomt.

Gjest gjesta
Skrevet

Trives heller ikke noe særlig med de fregnene jeg har på armene, og det kjipe er at det bare kommer fler og fler på nye steder :overrasket: for hver dag i solen. Hadde ingen fregner som barn, verken i fjeset eller på armene, men oppover i ungdomstiden og nå i voksenalder... Det plager tydeligvis meg også litt ;) Men sånn er det nå i alle fall. Det er jo lite det går an å gjøre med det.

Men det jeg synes generelt avhjelper det hele litt, er å smøre armene godt inn med selbruning, for da blir ikke fregnene så synlige og jeg synes generelt at armene blir mye penere da! Fregnene macher liksom huden bedre ;) Eksponerer jeg meg for mye sol, gjør det i alle fall vondt verre for min hud, da popper fregnene frem i bøtter og spann og de blir langt mer synelige.

Har forresten hørt at sitron skal bleke fregner noe. Har ikke testet det ut.

Gjest gjest1
Skrevet

Fregner er så fint!!! Jeg har fregnepenn fra Lancome jeg - og gleder meg over fregnene jeg får når jeg soler meg!

Gjest Gjest
Skrevet
Fregner er så fint!!! Jeg har fregnepenn fra Lancome jeg - og gleder meg over fregnene jeg får når jeg soler meg!

Ja, det kan være svært fint i kontrollerte former. Dersom du tegner dem på antar jeg det blir rimelig kontrollert.

Ikke særlig fint når de ligger under øynene som poseforsterkere, og man har en klase her og der :tristbla:

Gjest gjest1
Skrevet
Ja, det kan være svært fint i kontrollerte former. Dersom du tegner dem på antar jeg det blir rimelig kontrollert.

Ikke særlig fint når de ligger under øynene som poseforsterkere, og man har en klase her og der  :tristbla:

Jeg vet mange som har mye fregner fra naturen side ikke liker de...

Kusinen min har nydelig rødt, krøllete hår, og masse flotte fregner. Jeg prøver å skryte av det til henne, for er så leit at de med mange fregner føler det sånn.

Skrevet

Jeg er ikke født med rødlig hår, men farger det ofte brunt med litt rødskjær i. Syns det er fint! Fregnene er brune da - må være enda værre å ha oransje fregner.

Jeg skal i allefall begynne å ta på selvbruning, er enig at det er mye penere når man er brun fra før! =) Er vel ikke likblek fra før heller da men..

Gjest gjest1
Skrevet

Hva er fregnepenn?

Er det virkelig folk som sminker på seg fregner? :overrasket:

Skrevet
Hva er fregnepenn?

Er det virkelig folk som sminker på seg fregner?  :overrasket:

Hva er galt med det? Mange som syns det er pent/søtt med et fregnedryss over nesa..

Er sikkert ikke snakk om 1000 stk. liksom..

Har aldri hørt om det selv, men det hadde vel ikke vært særlig aktuelt uansett ;)

Skrevet
Hva er fregnepenn?

Er det virkelig folk som sminker på seg fregner?  :overrasket:

Lurer jeg også på??! :overrasket::overrasket:

Jeg er sjeleglad for at jeg ikke har en eneste fregne, men jeg går ikke rundt og synes at folk med fregner er stygge av den grunn... Jeg synes alle skal kle av seg og nyte sommeren! :)

Skrevet

Fregner er fint da. Skulle ønske jeg hadde det...

Skrevet

Jeg syns fregner er veldig fint og kunne ønske jeg hadde selv (men da hadde jeg vel ikke ønsket meg dem lenger heller, for det virker som om alle med fregner hater dem). Om sommeren får jeg litt fregner på nesen og littegrann under øynene og jeg kunne ønske jeg fikk flere og at de var tydeligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...