Gjest Kardemomme Skrevet 30. mai 2006 #1 Skrevet 30. mai 2006 Ble litt innspirert av en tråd som jeg så inne på Religion og Livsyns. Noen som har opplevd noe overnaturlig? Selv tror jeg ikke jeg har vært borte i noe overnaturlig, men har hørt fra venner, kollegaer etc om skumle opplevelser i forbindelse med spiritisme, gamle hus osv... Hva er det skumleste du har opplevd?
Gjest Miloine Skrevet 30. mai 2006 #2 Skrevet 30. mai 2006 (endret) Jeg er ikke opptatt av denslags (sønnen min på 15 år er) Vel, det var i 1997 så satt jeg en kveld å leste i en bok! Plutselig så slo det meg en tanke eller om det var "noen" som sa det til meg, eller hva det var vet jeg egentlig ikke (men jeg var alene) Det var en tanke jeg fikk om at en god venninne av meg var død. Skikkelig ekkelt, hadde snakket med henne samme dagen og alt var vel med henne. Dagen etter ringte vår felles kammerat og overakte det triste budskapet om at hun var død! Tar ikke lett på det, men dette er nesten 10 år siden nå da! Er vel ikke mange år siden jeg fortalte det til noen. Endret 30. mai 2006 av Miloine
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #3 Skrevet 30. mai 2006 En gang jeg var full og kom hjem fra fest hadde jeg selvsagt lyst på mat! Hadde frossenpizza i frysern, satte denne inn i ovnen og sovna på sofaen! Jeg våknet av at NOEN vekte meg.Jeg merket røyklukt, løp inn i dusjen og tenkte at de eller den som hadde vekt meg sikkert ville skru av ovnen, lufte osv. Da jeg kom til meg selv inne i dusjen, tenkte jeg at herregud det er da ingen her.Løp naken ut på kjøkkenet, luftet med alle vinduer og løp tilbake til dusjen. Hvem vekte meg?Jeg skulle jo ha dødd av kullosforgiftning egentlig!?
Gjest Hilde79 Skrevet 16. juli 2006 #5 Skrevet 16. juli 2006 Hunden min har fysisk nektet meg å gå visse steder (i huset), mens hans knurrer mot et visst sted. Når han har klart å "jage vekk" den/det, hopper han bort til meg og "forteller" at nå er det greit. Dyr er helt fabelaktige, jeg merker ikke slik selv. Det sitter alltid en gutt på stolen til den yngste sønnen til Per, ser ham i øyekroken når jeg går forbi rommet. Men det er helt greit, Fant reagerer ikke negativt på ham. Så da er ikke mor redd
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2006 #6 Skrevet 16. juli 2006 Jeg er ganske sikker på at jeg så loch ness-monsteret.
Gjest Miloine Skrevet 16. juli 2006 #7 Skrevet 16. juli 2006 Jeg er ganske sikker på at jeg så loch ness-monsteret. ←
Gjest Miloine Skrevet 16. juli 2006 #8 Skrevet 16. juli 2006 Jeg visste at Diana var død før hun var det! Ikke tull, jeg drømte det - dagen etter var hun død.
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2006 #9 Skrevet 16. juli 2006 Bølger ser ikke slik ut, jeg så det jeg så alt!!!
Gjest Miloine Skrevet 16. juli 2006 #10 Skrevet 16. juli 2006 Vi var hos en onkel av eksen til søstra mi! Tantebarnet mitt var med. Jeg gikk opp på loftet for å lete etter han, han var da 3 år - jeg finner han, så sier han til meg "hysj tante... mannen snakker" Jeg spurte etterpå hva han hadde sagt - tantebarnet mitt sa at han hadde sagt "hysj" ja ja!
Gjest Miloine Skrevet 16. juli 2006 #11 Skrevet 16. juli 2006 Bølger ser ikke slik ut, jeg så det jeg så alt!!! ← Var det en lang kjempeorm du så - da har jeg sett`n før deg - hadde det briller og lurenese? I såfall har vi sett samme orm ass lol
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2006 #12 Skrevet 16. juli 2006 lol Jeg så en orm ja, men jeg ser mye ingen andre ser ;D Jeg er spesiell hoho! Men bak båten der motoren var, så jeg en lang sort orm sverger jeg på! Og ingen kan motbevise en damn chit så hah!
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2006 #13 Skrevet 16. juli 2006 (endret) http://forum.kvinneguiden.no/uploads/11523...5845_8_9875.jpg Endret 16. juli 2006 av Druscilla
Gjest Miloine Skrevet 16. juli 2006 #14 Skrevet 16. juli 2006 Å dæven, der ern jo der! Bildet er bevis nok for meg! Er det tatt i SkottEland eller har den forvillet seg tIl Kristiansand? Heftig, veldig heftig.... Har du sagt fra til pressen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå