Gjest Chantal Skrevet 30. mai 2006 #1 Skrevet 30. mai 2006 Selv liker jeg løping, spinning og step. Hva med dere? Hvilke treningsformer liker dere best?
Gjest Thalassa Skrevet 30. mai 2006 #2 Skrevet 30. mai 2006 Styrketrening er favoritten sammen med sykling. Har trent litt kickboksing tidligere og det var tøft.
Tusseline Skrevet 30. mai 2006 #3 Skrevet 30. mai 2006 Styrketrening. Jeg har trent spinning i mange år, men begynner å bli mektig lei for tiden. Utendørssykling, derimot.
Nita Skrevet 30. mai 2006 #4 Skrevet 30. mai 2006 Løping og step er favorittene, men prøver å få lagt inn litt styrketrening også
Gjest Mireya Skrevet 31. mai 2006 #7 Skrevet 31. mai 2006 (endret) Utendørssykling, uten tvil. Judo var også ganske morsomt. Endret 31. mai 2006 av Mireya
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2006 #8 Skrevet 31. mai 2006 Terrengsykling, helt klart. Styrketrening er også bra, hvis jeg husker riktig. Pga. stress har jeg ikke trent på over to måneder, men nå er det meste over, og jeg kan igjen ta meg tid til å gjøre ting på den fronten.
Gjest -eline- Skrevet 31. mai 2006 #9 Skrevet 31. mai 2006 Kampsport! Trente tkd i noen år og har aldri vært så godt trent som jeg var da,morsomt er det og! Skal definitivt starte med det igjen når jeg flytter tilbake til Norge
momo Skrevet 31. mai 2006 #10 Skrevet 31. mai 2006 Shopping Nei ellers må det vel bli svømming, fotball, tennis, squash.
Gjest Chantal Skrevet 31. mai 2006 #11 Skrevet 31. mai 2006 Shopping ← Veeel. det var en periode hvor jeg hadde litt ekstra penger. Da var det shopping flere ganger i uka. Dæven døtte, tror du ikke jeg raste ned i vekt? Å joda... 5 kilo. Men, jeg vil vel ikke påstå at dette er en anbefalt treningsmetode.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 31. mai 2006 #13 Skrevet 31. mai 2006 Veeel. det var en periode hvor jeg hadde litt ekstra penger. Da var det shopping flere ganger i uka. Dæven døtte, tror du ikke jeg raste ned i vekt? Å joda... 5 kilo. Men, jeg vil vel ikke påstå at dette er en anbefalt treningsmetode. ← Tja, når jeg og venninna mi er på shopping så går vi vel rundt hvertfall en 4-5 timer, så trening er det jo
lille kolibri Skrevet 31. mai 2006 #14 Skrevet 31. mai 2006 Spinning og pilates er min greie nå, men om ikke alt for lenge er det frem med min gode sykkel.
momo Skrevet 31. mai 2006 #15 Skrevet 31. mai 2006 Når jeg er på shopping og så går vi i mange timer, for tiden så er jeg på shopping minst 2 ganger i uka. Så det blir jo litt trim da. Men kan fort bli dyr trim da.
Gjest Lise-Lotte Skrevet 31. mai 2006 #16 Skrevet 31. mai 2006 Jeg sykler til og fra jobb hver dag - dessuten går jeg tur med hunden hver kveld. Orker ikke trening innendørs - det synes jeg er kjedelig. Elsker å gå tur - da kan jeg gå i flere timer ...
Yme Skrevet 31. mai 2006 #17 Skrevet 31. mai 2006 Det er klart at styrketrening er det khhhuuuleste! Er ikke så veldig glad i sykling og aan form for kondistrening... Roing går greit egentlig... menneh... Du Lita_... Jeg veit om no aant vi kan gjøre som er bra for kondisen
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2006 #18 Skrevet 31. mai 2006 Orker ikke trening innendørs - det synes jeg er kjedelig. Elsker å gå tur - da kan jeg gå i flere timer ... ← Helt enig. Å trene innendørs er et ork, men å gå en tur, helst i skogen er helt skjønt......og bra trening.
Within my guitar Skrevet 31. mai 2006 #19 Skrevet 31. mai 2006 Gå og jogge i skog. Da kan jeg holde på i flere timer og miste helt begrep om tid. Det er så herlig. Og danse til den fineste musikken jeg har. Hvis jeg ikke orker å gå ut, så gjør jeg det. Pluss litt styrketrening, samt litt yoga-aktige ting. Liker å variere. Alt til sin tid. Gjør aldri noe jeg ikke liker å gjøre, da mister jeg interessen. B.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå