Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #1 Skrevet 30. mai 2006 ikke meningen at det skulle bli så langt... håper noen gidder å lese dette... Jeg går på veggen. Jeg tenker nesten konstant på en gutt jeg er begeistra for. Har sett han på forskjellige arrangementer som gjør at jeg kan tenke meg at vi har samme intresser og er opptatt av samme type ting. Har snakket med han hele to ganger ( ), og er likevel så begeistra! Ser han stadig på fest, men har ikke sett han siden jeg fikk øya opp for han. Jeg har alltid syntes han er kjekk. Kanskje for kjekk, som i "han som er så pen liker sikkert ikke jenter som meg". På en fest i mars kom han bort til meg og spurte om jeg den han trodde jeg var, og det var jeg. Noe han visste, så hvorfor spørre? Vi sto å prata ei stund, men jeg var intressert i en annen gutt da, og ville mest være med han den kvelden. Derfor var jeg ganske kald, svarte nokså kort og sa "må gå nå jeg!" etter en stund. Jeg smilte litt da og var noenlunde høflig, men kunne oppført meg bedre. Nå skal det sies at jeg fikk et meget dårlig førsteinntykk av han for lenge siden, og at jeg i ettertid har holdt meg litt unna. Men det har vist seg at han er en veldig fin gutt. Tror jeg da. Jeg kjenner han jo ikke, men har bekjente som er venner med han og har hørt mye bra om han. Og når de skal feste sammen, spør han dem noenganger om de kan kontakte meg så jeg og kan være med. Har alltid av en eller annen grunn ikke kunnet være med dem da... Kjenner dem ikke noesærlig heller. Siden jeg var litt fraværende og kald da jeg snakket med han sist, så er det ikke sikkert at han gidder å komme bort til meg igjen. Vi møtes sannsynligvis på fest om noen uker. Lurer på om jeg skal våge meg til å ta kontakt med han da. Jeg må det! Kan jo spørre om vi skal danse, og så går ting av seg selv. Men jeg er redd for å bli avvist. Tar nesten aldri kontakt med gutter, det er somregel de som tar inisiativ. For en stund siden sendte melding til en gutt jeg traff for lenge siden. Så han sammen med ei dame noen dager før, men tenkte at det kunne jo være søstra eller bare ei venninne. Han svarte ikke på meldinga og da sverget jeg å gi faen i å ta inisiativ mer. Jeg vil ta kontakt med han nå. Ikke vente til festen. Men vet ikke hva jeg skal si eller skrive. Er pysete. Og hva om han har fått seg dame siden sist? Er så ekkelt hvis han har det. Da vil jeg ikke at noen skal vite hva jeg synes. Vil ikke i det heletatt vise hva jeg synes om han før jeg vet at han eventuelt synes jeg er mer enn ok også. Der ligger problemet. Jeg kan bare ikke kaste meg ut i det. Tror jeg leste her eller et annet sted at noen ville sende melding å spørre om en annen skulle på en fest som han selv skulle på. Og hvis vedkommende svarte "hvem er du?" skulle han skrive at han hadde sendt til feil nummer. Det er vel ikke et lurt triks? Om vedkommende ikke skal på festen er det greit, men om han skal det, og den som sendte melding nærmer seg han, så skjønner han jo at det ikke ble skrevet til noen feil person tidligere. Å si at man sender til feil pers. er jo løyn og... Noen vært i lignende situasjon? Hva kan jeg skrive på melding for å få kontakt, helst uten å vise at jeg er begeistra (i tilfelle han har dame)? Det beste hadde vært å få noen andre til å sende melding og rett ut spørre om han har dame, men ingen av vennene mine vil. Prøver å finne på noe praktisk å spørre om, hjelpe meg med noe, eller lignende. Jeg klarer ikke vente i to uker å snakke med han på den festen. Er jo ikke sikker på om han skal dit engang. What to do?
Kosejenta Skrevet 31. mai 2006 #2 Skrevet 31. mai 2006 En må tørre å ta sjanser her i livet for å oppnå noe, selvon en kan bli skuffet.... Ta kontak med ham, så finner du fort ut om han er interessert eller ei!! Har desverre ikke noen forslag til hva du kan skrive... Lykke til
Gjest StockDama Skrevet 31. mai 2006 #3 Skrevet 31. mai 2006 Be han med på kafe, enkelt, uforpliktende og du kan diskre grave og finne ut av ting du lurer på. du trenger ikke spørre rett ut om han har dame, bare prøve å smyge det ut av han på en måte, nevner han at han har dame, kan du alltids gardere deg med å fortelle om en annen gutt du liker...så han ikke automatisk tror du er på jakt etter han. enkelt og greit
smidja Skrevet 31. mai 2006 #4 Skrevet 31. mai 2006 Må du sende melding før du skal på festen da? Kan du ikke vente til du er på fest og bare finne ut da om han har dame? F.eks snakke til han. Du kan jo smile til han når han ser på deg og holde blikket hans ørlite granne og se om han kommer bort til deg? Eller du kan gå bort til han og smile og si hei, lenge siden sist eller noe sånt?
Gjest Gjest_trådstarteren_* Skrevet 31. mai 2006 #5 Skrevet 31. mai 2006 Takk for tips Kosejenta og StockDama! Og smidja; tror jeg skal klare å holde meg i skinnet og ikke ta kontakt før festen. Det er nok det mest fornuftige å gjøre (for meg som er så pysete)! Finner raskt ut om han har dame, hvis hun er på festen. Nå vet jeg ikke om jeg skal spørre om vi skal danse engang, og ikke gå bort til han. Bare blikkflørte litt. Smile og holde blikke blittelitt når han ser på meg (hvis jeg ikke ser ei anna dame i hans nærvær da). Og hvis han kommer bort til meg så skal jeg virke mer interessert enn sist- for det er jeg jo og... Nå tenker jeg ikke likedan som jeg gjorde da jeg skrev første innlegget. Det skjer noe med meg rett før jeg skal legge meg om kveldene. Hjernen fungerer ikke som normalt, og jeg får mange slags innfall... Akkurat nå er jeg ganske rolig som alltid på dagene, og føler ikke at jeg trenger å kontakte han før festen. Blir sikkert litt mer hyper og utålmodig igjen i kveld.
Gjest Gjest_trådstarteren_* Skrevet 1. juni 2006 #6 Skrevet 1. juni 2006 Jeg sendte melding til han i går kveld. Kunne ikke dy meg! Spurte om han skulle på den festen og det trodde han. Spurte såklart hvem jeg var og jeg skrev hva jeg het og hvor vi hadde treftes før. Han husket meg og vi sendte litt fler meldinger... :-D Var jo ikke så ille so mjeg trodde dette! Men vet ikke om jeg tørr få han til å bli me å ta en kaffe. Hva annet kan jeg spørre om han blir med på?
summer25 Skrevet 1. juni 2006 #7 Skrevet 1. juni 2006 Kjempebra da! Skulle ønske jeg også var så tøff...
Gjest Gjest_trådstarteren_* Skrevet 1. juni 2006 #8 Skrevet 1. juni 2006 Folk som tror sånt er skummelt må bare hoppe i det. Det var slett ikke ille, skal det bli noe mellom to personer så må en av dem begynne. Men kom ikke lenger enn litt meldinger i går kveld da. Vet ikke om jeg tør kontakte han enda en gang. Nå får det kanskje være hans tur hvis han vil ha kontakt... ?
Kosejenta Skrevet 1. juni 2006 #10 Skrevet 1. juni 2006 Så bra!!! Det er en bra start....Jippi, du er jo tøff Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #11 Skrevet 1. juni 2006 Spør om han skal være med på kino da vel! Vi bor skikkelig langt uti gokk. Tar vel tjue minutter å kjøre til nærmeste kino, som viser filmer en gang i halvåret eller noe. Lite annet å gjøre her og egentlig...
Gjest Gjest_trådstarteren_* Skrevet 1. juni 2006 #12 Skrevet 1. juni 2006 det siste innlegget var mitt.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #13 Skrevet 1. juni 2006 Spør om dere skal leie en DVD sammen! Finn ut om det har kommet noen nye filmer først, så du har litt å foreslå som han ikke kan avvise deg med at han har sett den før.
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 11. juni 2006 #15 Skrevet 11. juni 2006 *Spent på åssen det gikk* Det er jeg og!
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 11. juni 2006 #16 Skrevet 11. juni 2006 Såg nå at det TS skrev at hun skulle på samme fest som han "om noen uker". Kanskje de ikke har treftes ennå? Håper uanz på oppdatering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå