ashera Skrevet 7. mars 2007 #61 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Tilbake, ja? Hvordan går det med lappen, da? Du må sjekke tråden om dialektuttrykk fra Sunnmøre på språkforumet, ligger under generell debatt... "mykje løye" der. Endret 7. mars 2007 av hera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #62 Del Skrevet 8. mars 2007 Heisann hera Ja må jo stikke innom,var jo her hver dag før jeg skulle gifte meg da,klarer ikke og kutte ut helt Foressten så heter hunden min hera Måå sjekke den tråden ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 9. mars 2007 #63 Del Skrevet 9. mars 2007 Heihei! Jeg vil bare hilse på! Jeg har da altså fått æren av å være moderator på F-J en stund fremover. Jeg har luska rundt en liten stund nå, men har nesten ikke sagt eller gjort et pip enda. (Dere oppfører dere jo så pent! ) Så ville bare si hei og at dere må bare sende meg PM osv. hvis det er noe som skal slettes, redigeres osv. så kommer jeg løpende for å stå til tjeneste. :bukke: Hilsen Colargol -moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 10. mars 2007 #64 Del Skrevet 10. mars 2007 Foressten så heter hunden min hera Måå sjekke den tråden ja... ← Voff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #65 Del Skrevet 11. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #66 Del Skrevet 11. mars 2007 Heihei! Jeg vil bare hilse på! Jeg har da altså fått æren av å være moderator på F-J en stund fremover. Jeg har luska rundt en liten stund nå, men har nesten ikke sagt eller gjort et pip enda. (Dere oppfører dere jo så pent! ) Så ville bare si hei og at dere må bare sende meg PM osv. hvis det er noe som skal slettes, redigeres osv. så kommer jeg løpende for å stå til tjeneste. :bukke: Hilsen Colargol -moderator ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #67 Del Skrevet 11. mars 2007 Kanskje jeg nå skal starte ny dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 12. mars 2007 #68 Del Skrevet 12. mars 2007 GRATULERER VENNEN; SÅ KOS Å "se" DEG IGJEN!!! Tenk at du er gravid! Kommer å besøker deg hvis du starter ny bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #69 Del Skrevet 12. mars 2007 Synest det er helt uvirkeligt selv Men i dag har jeg vert litt uvel,så det blir emr virkeligt da Ja fant deg endelig,leitet etter deg Må vel starte svangerskapsdagbok nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 13. mars 2007 #70 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Gravid? Gratulerer! Du, den avataren din, er det bryllupsbilde, eller? den var veldig fin! Endret 13. mars 2007 av hera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #71 Del Skrevet 13. mars 2007 Ja er gravid Min tredje dette,har to jenter fra før Dei var ikke planlagte i det hele tatt,men det er denne,selv om jeg ikke trodde det kom til og klaffe så fort da Nå leter vi etter hus Har visstd et nå i 1,5 uke,fant det jo ut veldig tidlig denne gangen da,siden vi prøvde Er bare 5+3 i dag Men kvalmen kom for første gang i går kveld og har vert her siden,synest det er litt tidlig jeg..... Jepp det er ett bryllupsbilde Er veldig fornøyd med bildene våres ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #72 Del Skrevet 13. mars 2007 men avslutter herved denne her jeg og åpner en ny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå