Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skal snart bestille prøver i masservis derfra, og lurte på om noen hadde noen anbefalinger? Skal bestille fire foundationprøver, eraser, det grønne pudderet og solpudder i alle fall, og tenkte kanskje noen f.eks. hadde prøvd noen smashing øyeskygger derfra? Eller highlightere? Eller noe? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

vil anbefale pudderfoundations maize og autum,nydelige farger..ikke for lys og ikke for mørk.

kan sammenlignes med id bare mineral 2,3.

bronzeren bronze goddess .o blushen entice er også fine.

av øyensygger vil jeg nevne asp og golden sand.

jeg kjøpte 30 stk...var jo så billige.

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Takk! :) Jeg er borderline albino da, så jeg bør kanskje være litt forsiktig med enkelte farger! Den bronzeren er nok for mørk for meg. Autumn er nok også garantert for mørk, men jeg kan nok ta med en prøve av Maize, den ser jo skjønn ut i alle fall!

Er kvaliteten så bra som "alle" skal ha det til? Og er det nok i prøvene til at man virkelig får prøvekjørt produktene?

Gjest Gjest
Skrevet
Takk!  :)  Jeg er borderline albino da, så jeg bør kanskje være litt forsiktig med enkelte farger! Den bronzeren er nok for mørk for meg. Autumn er nok også garantert for mørk, men jeg kan nok ta med en prøve av Maize, den ser jo skjønn ut i alle fall!

Er kvaliteten så bra som "alle" skal ha det til? Og er det nok i prøvene til at man virkelig får prøvekjørt produktene?

Om du er borderline albino, så burde du nok velge maize ja...den er ikke altfor mørk i hvert fall ;)

Gjest Thalassa
Skrevet

Ja det er nok til å få prøvekjørt dem ganske bra ja.. :) Jeg har masse igjen enda av øyenskyggeprøvene jeg bestilte for et par måneder siden.

Ta med shimmeren også, får fin glans i ansiktet, kjempefin å ha på om dagen, ikke noe fest glitter liksom. Anbefales!

Skrevet (endret)

Anbefaler også øyeskyggen Asp, digger den.

Har enda igjen av prøven jeg kjøpte for lenge siden (februar kanskje, husker ikke). Har også kjøpt en vanlig størrelse av den, og den tror jeg kommer til å vare evig

Syns også pudderfoundationen ser bra ut, men må teste den litt mer. :)

Endret av Yamaha
Gjest Fruktfat
Skrevet

jeg kjøpte bare øyenskygger, og det er mye i prøvene!

men det er lite farge på de mørke skyggene, kjøpte chocolate og var redd for at skulle være for mørk, men den er akkurat passe.

Skrevet

Det er jo vanskelig å anbefale farger da vi gjerne er litt forskjellige i hudtoner og øyefarge, men en bankers tror jeg vil være Romance øyeskygge. Denne er min favoritt, siden jeg bruker den både som øyeskygge, rouge og på leppene blandet med lipgloss. Jeg ser for meg at denne passer de fleste øyefarger :) Jeg har forresten blå øyne.

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Tusen takk til dere som svarte! Det ble 30 prøver på meg også. :) Nå blir det snart mye morsom dilling og dalling foran speilet, tenker jeg. :sexy: Gleder meg!

Ikke at det interesserer noen, men her er uansett lista over det jeg bestilte: :ler:

Item Options: color corrector SAMPLE: What Red?

Item Options: color corrector SAMPLE: Perky Pink

Item Options: bronzer SAMPLE: Beach Babe

Item Options: blush SAMPLE: Babydoll

Item Name: Powder foundation SAMPLE

Item Options: choose shade: Translucent

Item Options: choose shade: Babyface

Item Options: choose shade: Creamy natural

Item Options: choose shade: Ivory

Item Options: setting powder SAMPLE: You Glow Girl!

Item Options: setting powder SAMPLE: Translucent Matte

Item Name: radiance SAMPLE

Item Options: shadow SAMPLE: Fauna

Item Name: Eraser SAMPLE

Item Name: April's Mix SAMPLE

Item Options: Lippies 1 SAMPLES: Centerfold

Item Options: Lip Wand SAMPLE: Nymph-o-mania

Item Options: choose shade: Maize

Item Options: shadow/liner SAMPLE: Golden Sands

Item Options: shadow/liner SAMPLE: Romance

Item Options: shadow/liner SAMPLE: Sapphire Blue

Item Options: shadow/liner SAMPLE: Lovey Dovey

Item Options: eye color SAMPLE: Wizard

Item Options: eye color SAMPLE: Lush

Item Options: eye color SAMPLE: Uptown

Item Options: eye color SAMPLE: Tawny

Item Options: shadow/liner SAMPLE: Scandalous

Item Options: shadow SAMPLE: Elysium

Item Options: eye color SAMPLE: Hi Ho Silver

Item Options: eye color SAMPLE: BL Asp

Item Options: eye color SAMPLE: Charisma

Skrevet

Hvilken side er det dere bestiller fra ?

Skrevet

pureluxecosmetics.com

Skrevet

Ja eg fant ut av d :) E d bra øyenskyggar di har?

Gjest Gjest
Skrevet

Dere er klar over at det er hjemmelaget kosmetikk dere kliner i fjeset? Vil du virkelig bruke noe nabokona kunne laget på kjøkkenet sitt?

Gjest Gjest
Skrevet

Hehe.. Kan ikkje me barra få vara så naive då da.. D har jo ingenting for deg og sei alikavel!! :) Så ska me helle gi beskjed om d me kline i fjeset e GUDD shit! hehe

Gjest Gjest
Skrevet
Hehe.. Kan ikkje me barra få vara så naive då da.. D har jo ingenting for deg og sei alikavel!! :) Så ska me helle gi beskjed om d me kline i fjeset e GUDD shit! hehe

Kan du være så snill å skrive hele ord, og velge enten bokmål eller nynorsk som skriftspråk? Det er uakseptabelt å bruke dialekt og sms-språk på kg.

Gjest Gjest
Skrevet

Uakseptabelt ja... Så lenge ein forstår ka som blir sagt ser eg ikkje problemet :) Og folk dele jo erfaringar her inne når d komme te f.eks Pure Lux sminke..Så eg forstår nå ikkje den negativiteten du hive innpå dei forskjellige innleggene! ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Dere er klar over at det er hjemmelaget kosmetikk dere kliner i fjeset? Vil du virkelig bruke noe nabokona kunne laget på kjøkkenet sitt?

Herregud er u her og...

Gjest Gjest
Skrevet

Er det ingen av dere som har fått hudproblemer av dette merket? Jeg har den verste huden i mitt 28år gamle liv som følge av at jeg prøvde dette merket to ganger... :forvirret:

Skrevet

fargene der er lysere enn jeg trodde, så for meg lønner det seg å kjøpe mørkere.

Gjest Gjest
Skrevet

Huden min har ikke forandret seg til det verre ivertfall, heller mot det bedre. Skal ta meg en runde og bestille noen i store str og flere prøver!

Jeg vil anbefale

foundation - babydoll, perfekt til min lyse hud

blush - nymph, kjempe fin og lett blush

blush - beach bunny, kjempefin til sommeren! Jeg bruker den som bronzer også, elsker den

Øyenskygge - peach champagne, veldig fin farge til mine blå øyne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...