Sulosi Skrevet 30. mai 2006 #1 Skrevet 30. mai 2006 Huff. Min kjære Henrik som er snart 4 måneder (blanding av tolling og langhåret Collie) er svært hissig på alt med langt skaft. Det er nesten umulig å få støvsuget el vasket gulv her i huset. Rake plen går heller ikke. Han hopper foran og bjeffer som besatt. Noen andre her som har gode råd å komme med??
Hu i Svingen Skrevet 30. mai 2006 #2 Skrevet 30. mai 2006 Si nei. Han må uansett lære seg betydningen av "nei" i den alderen, og de situasjonene du nevner er ypperlige til å lære ham det.
Cherie Skrevet 31. mai 2006 #3 Skrevet 31. mai 2006 Så en gang i verden et program om en hund som var likedan, men husker ikke hva atferdsfyren gjorde. LLykke til!
Gjest Elfrida Skrevet 31. mai 2006 #4 Skrevet 31. mai 2006 Oj. Nå trodde jeg du skulle gi plenen en skikkelig omgang, og både vaske, støvsuge og rake den! Jeg har nemlig en nabo som er troendes til den slags når det kommer til plenen... Har ikke noe særlig forslag om hvordan takle dette. Ikke gi ham noe oppmerksomhet kanskje? Snu ryggen til og late som ingenting? Eller si nei.
Gjest Thalassa Skrevet 31. mai 2006 #6 Skrevet 31. mai 2006 Vår hund er skikkelig ille på det der, i tillegg biter han i hjulene på gressklipperen som kan være litt skummelt. Vi har en border collie hanne, og han er også veldig glad i baller av alle slag, fotballer, tennisballer osv. Så når vi er ute og raker eller klipper plenen pleier vi å hente en ball og gi den til bikkja. Han løper da rundt med ballen munnen og følger nøye med på rakingen osv, men uten å bite etter hjul og river.
Kvitil Skrevet 2. juni 2006 #7 Skrevet 2. juni 2006 Hei ! Noen som liker Avataren min? Har selv en sånn hund er de ikke søte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå