Gå til innhold

Forlover på prøvetime?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg har et lite spørsmål som kanskje er litt dumt,

men her kommer det:

Er det vanlig å ha med seg sin forlover på prøvetime hos

frisøren?

K.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Min forlover var med på prøvetimen, men så skulle også hun ordne håret sitt der på bryllupsdagen. Frisøren gjorde ikke så mye med håret vårt, hun bare kjente på det og så diskuterte vi hvordan vi begge ønsket å se ut.

Men dersom din frisør kommer til å sette opp håret ditt slik det skal være, kan det jo være ålreit at forloveren er der for å kommentere hvordan du blir. Hvis du ønsker det da! Kan jo være greit å høre om forloveren gjerne vil være med også.

Hilsen Lille meg

Gjest Anonymous
Skrevet

Min forlover var med på prøvetime. Greit å få høre en venninnes mening. Om det er vanlig vet jeg ikke, men hvis forloveren har tid og lyst til å være med så er vel det bare hyggelig. Og hvis ikke er det kanskje en annen venninne du kan ta med deg?

Skrevet

Takk for svar :wink:

Tenkte oxo at det kunne være ok å få hennes

innspill på frisyren.

Det var iallefall veldig fint å ha henne der da jeg

prøvde brudekjoler :D

K.

Skrevet

Kan jeg spørre bittelitt:

Hvis frisøren bare kjenner på håret ditt, og ikke prøve-setter det opp;

hvorfor koster brudefrisering 1500 da? Når det koster 5-700 for å sette opp fin frisyre generelt? Jeg trodde det var at det ble satt opp ved to anledninger som gjorde det så dyrt ???

Skrevet

Henger meg på VesleBråka jeg...

Gjør frisøren virkelig ikke mer enn det? Setter de ikke opp litt sånn halvveis for at du skal få et visst inntrykk en gang? Jeg ANER ikke hva jeg kler...!!

Gjest Anonymous
Skrevet

God morgen!

Antar at spørsmål fra VesleBråka og trifolii er til meg (Lille meg).

Jeg ble faktisk litt overrasket over at frisøren ikke gjorde mer med håret mitt på prøvetimen. Jeg har satt opp håret hos frisør en gang før (skulle være forlover) og da ble det satt delvis opp på prøvetimen også.

Men frisøren min viste meg noen bilder og vi diskuterte hvordan jeg kunne tenke meg det. Og på selve dagen hadde vi god tid til å justere frisyren til jeg ble fornøyd! Jeg betalte 1000,- inkl. sminking.

Men er man usikker på hvordan man vil ha håret må det jo være lov å "forlange" at frisøren viser frisyren på prøvetimen også. Det er jo tross alt bruden som skal være fornøyd!!

Hilsen Lille meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...