Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #1 Skrevet 30. mai 2006 Kler man da automatisk leppestifter/lipglosser i lillatoner også? Eller er det ikke såpass enkelt?
Gjest Yzma Skrevet 30. mai 2006 #2 Skrevet 30. mai 2006 Jeg tror det kommer litt ann på hudtonen din...men om man kler lilla øyenskygge går vel mer på øyenfargen du har. Til de blå øynene mine syns jeg lilla øyenskygge passer...men til leppene mine vil det antagentligvis ikke passe, siden jeg har en litt rødlig undertone i huden...men alle har jo forskjellig smak;)
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2006 #3 Skrevet 30. mai 2006 Jeg synes det er et fåtall som kler leppestift med lillatoner. Det ser litt blåfrossent ut.. Men lilla øyenskygge er fint, særlig på grønne og brune øyne (jeg har blå og det ser bra ut med lilla der også). Hvis du vil komplettere en look med lilla skygge, kan du bruke en leppestift/gloss i svak rosa.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 30. mai 2006 #4 Skrevet 30. mai 2006 Tusen takk for svar! Var nesten på tur til å bestille uprøvd gloss fra SN, men det er nok ikke så lurt nei...
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2006 #5 Skrevet 31. mai 2006 Enig i at lilla gjør seg ganske dårlig på leppene; man kan fort bli seende sykelig ut, rett og slett, i stedet for fresh. Det som ser fint ut på reklamen, trenger ikke alltid gjøre det IRL.
Gjest Neffi Skrevet 31. mai 2006 #6 Skrevet 31. mai 2006 Har du en gul undertone i huden din, og er riktig brun og fin, kan faktisk lilla være skikkelig stilig på kvelden. Men da snakker vi ikke Lilla-LILLA, men en lys bruntone som går over i det lilla, plomme-aktige .. ... dårlig forklart
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #7 Skrevet 31. mai 2006 En varm lilla kan være kjempefint på leppene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå