Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2006 #1 Skrevet 30. mai 2006 Produkter kommer og går, og jeg lurer på hvilke du savner? Jeg savner den gamle Armani Mania-parfymen (i frostet flaske med sort kork) og en lipgloss fra Dior Ultra Gloss i en perfekt rosa/korall som de hadde som one-shot i fjor. Sukk.
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #2 Skrevet 30. mai 2006 Jeg savner en shampoo som het Response eller noe sånt. Har ikke sett den i butikken på lenge. Den minner meg om gamle dager... *nostalgisk*
JallaJalla Skrevet 30. mai 2006 #3 Skrevet 30. mai 2006 Hmm husker en bodylotion i fersken/rosa flaske fra Pierre Robert som luktet fantastisk godt.
Knurr Skrevet 30. mai 2006 #4 Skrevet 30. mai 2006 Jeg savner Timotei sjampo, jeg... Verdens beste lukt. Også passa korkene perfekt som erstatning for proppen i sparegrisen min som ble mystisk borte. Fant et restlager på en matvarebutikk på Lanzarote for noen år siden. Av alle steder. Kjøpte hele samlingen, men det ble fort tomt.
afr0dite Skrevet 30. mai 2006 #5 Skrevet 30. mai 2006 ALMOST LIPSTICK fra Clinique! Jeg elsket den! Hadde jeg fått vite de skulle gå ut ville jeg kjøpt opp for et helt liv. Gikk ut for ti år siden og jeg savner den fortsatt! Har enda ikke funnet noe som kan sammenlignes! WHY?!? WHYYYYY!!! :grine2:
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #6 Skrevet 30. mai 2006 En long last-leppestift fra L'Oreal i fargen Be Blushed!
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #7 Skrevet 30. mai 2006 ååå,eg og savne armania mania...glemmer den aldrig.
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2006 #8 Skrevet 31. mai 2006 Jeg savner også Mania, og i tillegg en nydelig leppestift fra Decleor, som fantes for over ti år siden. Og Visage Pur rensekrem for ansiktet fra Decleor, og Perpetual Moisture (den gamle utgaven) fra Elizabeth Arden.
Gjest Elfrida Skrevet 31. mai 2006 #9 Skrevet 31. mai 2006 So Long-produktene fra Redken! De var sååå riktige til mitt hår, og så måtte de selvsagt slutte å produsere dem.
Gjest Fruktfat Skrevet 31. mai 2006 #10 Skrevet 31. mai 2006 tror du får både response og timotei shampo på rusta i sverige? mener jeg har sett det der ihvertfall. ellers synes jeg headstrong shampoen fra redken lukter timotei...
tuji Skrevet 31. mai 2006 #11 Skrevet 31. mai 2006 ALMOST LIPSTICK fra Clinique! Jeg elsket den! Hadde jeg fått vite de skulle gå ut ville jeg kjøpt opp for et helt liv. Gikk ut for ti år siden og jeg savner den fortsatt! Har enda ikke funnet noe som kan sammenlignes! WHY?!? WHYYYYY!!! :grine2: ← Ja, jeg vet!! Jeg tenkte også på den! Kanskje det hjelper å bombardere Clinique med mail?
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2006 #12 Skrevet 31. mai 2006 Ja, jeg vet!! Jeg tenkte også på den! Kanskje det hjelper å bombardere Clinique med mail? ← Jeg tror de fortsatt selger Almost Lipstick i USA? Kanskje den finnes på Ebay?
Nilma Skrevet 31. mai 2006 #13 Skrevet 31. mai 2006 Skin Enhancing Base fra Matis, den eneste fuktighetskremen jeg noen gang har elsket.
tuji Skrevet 31. mai 2006 #14 Skrevet 31. mai 2006 Jeg tror de fortsatt selger Almost Lipstick i USA? Kanskje den finnes på Ebay? ← Tuller du med meg? *håpehåpehåpe*
Gjest Skittlejente ii Skrevet 31. mai 2006 #17 Skrevet 31. mai 2006 Hei! Mener jeg så "so long" fra Redken i noen gigant flasker på smart club på alna her om dagen, er ikke 100% sikker, men mener det var det! xx
Gjest Elfrida Skrevet 31. mai 2006 #18 Skrevet 31. mai 2006 Jeg har sett dem jeg også, men siden det nå er over 2 år siden de sluttet å produsere greiene er jeg litt skeptisk. Hvor lenge holder sånt egentlig?
Gjest Fruktfat Skrevet 31. mai 2006 #19 Skrevet 31. mai 2006 Jeg har sett dem jeg også, men siden det nå er over 2 år siden de sluttet å produsere greiene er jeg litt skeptisk. Hvor lenge holder sånt egentlig? ← ingen fare! jeg har masse produkter som er over 2 år gamle, og så lenge de ikke har skilt seg eller lukter rart så er det bare å bruke.
viren Skrevet 31. mai 2006 #20 Skrevet 31. mai 2006 Det var en sesongparfyme for noen år siden som het True Love (tror jeg) på en rosa flaske med ringer på korken, nyyyyyyydelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå