mee mee Skrevet 30. mai 2006 #1 Skrevet 30. mai 2006 går det greit å kombinere dr. hauschka og dermalogica produkter?
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #2 Skrevet 30. mai 2006 Det er vel ingenting i veien for at det ikke skal gå, men det er jo anbefalt å bruke produkter i samme serie siden de komplementerer hverandre Selv går det i hytt og pine på produktfronten hos meg akkurat nå!
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2006 #3 Skrevet 30. mai 2006 Jeg har kombinert Dr.H og Dermalogica i lang tid. Bruker renseprodukter og toner fra Dr.H og fuktighetskrem fra Dermalogica. Huden min har aldri hatt det bedre. Det at man skal bruke produkter kun fra en produsent tror jeg er et argument for å selge mere.
mee mee Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2006 Jeg har kombinert Dr.H og Dermalogica i lang tid. Bruker renseprodukter og toner fra Dr.H og fuktighetskrem fra Dermalogica. Huden min har aldri hatt det bedre. Det at man skal bruke produkter kun fra en produsent tror jeg er et argument for å selge mere. ← det er det jeg også har.. men har både rense produkter fra begge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå