Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #1 Skrevet 30. mai 2006 Jeg har innledet et "forhold" til en kjekk og attraktiv mann på 42, selv er jeg 30. Jeg er single, han har vært gift i alle år og har to tenåringsbarn. De bor i Oslo, jeg bor noen timer unna. Vi møttes på et kurs i jobbsammenheng for tre år siden, og siden det har vi holdt kontakten. I begynnelsen ville jeg ikke ha noe kontakt med ham da jeg hørte at han var gift og hadde barn! Men han så ikke ut til å ville snakke om det, eller gjøre det til et tema, så på våre treffarenaer ble ikke hans familie et tema. Nå har jeg blitt glad i ham og ser på ham som en langdistansekjæreste. Men hvordan kan man forklare slike menns oppførsel, vil de noensinne gå fra konene sine?
Dina Skrevet 30. mai 2006 #2 Skrevet 30. mai 2006 Det er vel vanskelig å si, men om det har gått 3 år, og han fortsatt bor sammen med kona, er det sikkert usannsynlig at han "plutselig" flytter ut!
Gjest Gjest1 Skrevet 30. mai 2006 #4 Skrevet 30. mai 2006 Jeg har innledet et "forhold" til en kjekk og attraktiv mann på 42, selv er jeg 30. Jeg er single, han har vært gift i alle år og har to tenåringsbarn. De bor i Oslo, jeg bor noen timer unna. Vi møttes på et kurs i jobbsammenheng for tre år siden, og siden det har vi holdt kontakten. I begynnelsen ville jeg ikke ha noe kontakt med ham da jeg hørte at han var gift og hadde barn! Men han så ikke ut til å ville snakke om det, eller gjøre det til et tema, så på våre treffarenaer ble ikke hans familie et tema. Nå har jeg blitt glad i ham og ser på ham som en langdistansekjæreste. Men hvordan kan man forklare slike menns oppførsel, vil de noensinne gå fra konene sine? ← Det er fristende å spørre om du har lest noen av de andre trådene som gjelder akkurat det samme?
Gjest Bøllefrøet Skrevet 30. mai 2006 #5 Skrevet 30. mai 2006 Dere har hatt kontakt i tre år. Tror du han kommer til å gå fra kona si når han ikke har gjort det ennå? Tviler sterkt.
Gjest Hufsa Skrevet 30. mai 2006 #6 Skrevet 30. mai 2006 Tror heller ikke han vil forlate kone og barn. Hadde han villet det, hadde han gjort det for lenge siden. men ønsker deg lykke til
Gjest Lise-Lotte Skrevet 30. mai 2006 #7 Skrevet 30. mai 2006 Jeg ville karakterisert ham som en upålitelig mann som vil ha både i pose og i sekk. En sånn en fyr kunne jeg aldri stolt på ... hold avstand. Hvis han allerede har trått over den terskelen uten å gjøre noe mer alvor utav det - så er han selvsagt beredt til å gjøre det igjen... Hadde han vært ærlig så hadde han pakket kofferten og forlatt kona så snart han ble forelsket i en annen ... Sånn det er nå så ser han nok på deg som et spennende eventyr som han har på si ... Egentlig så bedrar han dere begge.
Gjest Lillibeth Skrevet 30. mai 2006 #8 Skrevet 30. mai 2006 Be ham velge - gi ham et ultimatum rett og slett. Tror du ham velger deg? Nei, ikke sant? Denne mannen har det beste av to verdener han, ei til hverdags og ei til fest, hvorfor skulle han forlate kona da liksom? Dette gjelder deg og din framtid. Hvor lenge skal du vente? Fornuften sier dropp ham! Og jada - du vil slite i begynnelsen, men det er faksisk verdt det. Kast ikke bort mer tid! Lykke til!
Gjest Piper Skrevet 30. mai 2006 #9 Skrevet 30. mai 2006 (endret) Hvorfor skal han gå i fra konen? Nå har han jo både henne og deg, så jeg forstår liksom ikke hvorfor han skal gå i fra noe slikt. Og siden dere har holdt på i 3 år, tviler jeg på at du er så spesiell for han at han velger deg fremfor henne. Da ville han ha valgt deg for lenge siden. Endret 30. mai 2006 av Piper
Gjest dagens beste Skrevet 31. mai 2006 #10 Skrevet 31. mai 2006 Egentlig så bedrar han dere begge. ← veldig bra sagt
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 31. mai 2006 #11 Skrevet 31. mai 2006 Jo, er nok enig med dere. Jeg har heldigvis ikke møtt ham alt for ofte gjennom disse årene (kan bryte uten å bli alt for såret), og det har aldri vært snakk om at han bør velge. Men jeg ser at neste steg i "forholdet" går i retning av "hva nå"? Jeg synes på en måte at de beste mennene er tatt allerede....det er attraktivt når de har selvtillit og erfaring, er modne og voksne og vet hva "livet handler om" (mennesker, relasjoner). Synes ikke det er attraktivt med unge menn som er på samme nivå som meg selv. Mye bedre med enn mann med erfaring: men de fleste der er jo gift/opptatt. Så ikke lett dette.
Gjest kate k Skrevet 31. mai 2006 #12 Skrevet 31. mai 2006 Det er jo nok av voksne 'pent brukte' menn da vet du, trenger ikke ta en som allerede er opptatt. Finn deg en som er bare din, det er det du trenger! Tror du skal litt initiativ selv, det er mange orntlige menn venter der ut et sted;)
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #13 Skrevet 31. mai 2006 Det er jo nok av voksne 'pent brukte' menn da vet du, trenger ikke ta en som allerede er opptatt. Finn deg en som er bare din, det er det du trenger! Tror du skal litt initiativ selv, det er mange orntlige menn venter der ut et sted;) ← Kanskje (håper det) Men for å være ærlig så frister det veldig med menn som oser av erfaring og lederskap (i jobbsammenheng). Hvis det finnes slike menn som er single, men som har et avsluttet forhold bak seg, så håper jeg på å treffe en!
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #14 Skrevet 31. mai 2006 Gifte menn på konferanser og kurs som holder foredrag, ser nok bare på sine flørter og seksuelle relasjoner der som et hyggelgi avbrekk fra rutinen i hjemmet med konen. En kan ikke forvente seg noe mer enn det. Det er trygt for dem å være gift og de har gjerne barn og en historie sammen. Da skal det ekstremt mye til før de bryter opp for å "starte på nytt". Når de blir eldre, så får de mindre energi, og da koster det dem mer å bryte opp fra det trygge. De tenker praktisk på det, når de blir gamle osv., da vil de ha sin kone til å ta vare på dem. Det er for sent for dem, og de tør ikke prøve nye ting sent i livet. Menn er jo redd for konflikter og fpor å ta store valg i privatlivet.
Gjest Tassen Skrevet 31. mai 2006 #15 Skrevet 31. mai 2006 Gifte menn på konferanser og kurs som holder foredrag, ser nok bare på sine flørter og seksuelle relasjoner der som et hyggelgi avbrekk fra rutinen i hjemmet med konen. En kan ikke forvente seg noe mer enn det. Det er trygt for dem å være gift og de har gjerne barn og en historie sammen. Da skal det ekstremt mye til før de bryter opp for å "starte på nytt". Når de blir eldre, så får de mindre energi, og da koster det dem mer å bryte opp fra det trygge. De tenker praktisk på det, når de blir gamle osv., da vil de ha sin kone til å ta vare på dem. Det er for sent for dem, og de tør ikke prøve nye ting sent i livet. Menn er jo redd for konflikter og fpor å ta store valg i privatlivet. ← Du grer alle med en kam, ser jeg. Ble litt generelt for meg dette her. Ikke alle mannlige konferansedeltakere er gifte eller samboere! Ikke tror jeg alle menn er redde for konflikter eller store valg i privatlivet heller, heldigvis...
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #16 Skrevet 1. juni 2006 Du grer alle med en kam, ser jeg. Ble litt generelt for meg dette her. Ikke alle mannlige konferansedeltakere er gifte eller samboere! Ikke tror jeg alle menn er redde for konflikter eller store valg i privatlivet heller, heldigvis... ← Mener du dette? HVis ja, hvorfor bruker du da ironiflagget:forvirret:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå