Tusenfryd Skrevet 10. desember 2002 #1 Del Skrevet 10. desember 2002 Finnes det noe sted i Oslo hvor man kan få kjøpt et artig dusjhode - litt annerledes, morsomt et eller annet? Har ikke vært runden enda - og skal jo det selvsagt, men tenkte jeg kunne høre her også. Jeg kjøpte forresten en "drage-propp" til badekaret for flere år siden, hvor kjøpte jeg den da? Noen som vet hvor man får tak i sånn? Tjernsland rør og Bad er liksom ikke helt stedet, kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anita77 Skrevet 10. desember 2002 #2 Del Skrevet 10. desember 2002 Vet ikke noe om dusjhode men sånne morsomme propper har jeg sett i CASA Homeparty http://www.casainterior.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2002 #3 Del Skrevet 13. desember 2002 Hei! Du har jo SitIn i Bygdøy Allé. Vet ikke om de har dusjhoder altså, men de har jo en butikk med mye til badet. Men de er vel ikke direkte billige... Hilsen Lille meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 13. desember 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 13. desember 2002 Ok, takk! Skal en tur til byen og da skal jeg svinge innom. Vet du hvor i Bygdøy alle? Langt ned eller opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 13. desember 2002 #5 Del Skrevet 13. desember 2002 SitIn- alt til badet ligger i Bydgøy Allè nr. 27. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 14. desember 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 14. desember 2002 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå