Gå til innhold

Menn: Liker dere alle å slikke?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Inspirert av sugetråden der menn sier at alle må suge...

Liker alle menn å slikke?

Eller gjør du det bare fordi du forventer å bli sugd som en gjentjeneste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men, Evelina da ..................

Gjest Gjest
Skrevet
Men, Evelina da ..................

Ja, hva så? Var det så galt å spørre om det da? :overrasket: Synes det er et betimelig spørsmål jeg.

Menn går ned dit som en robot hver gang det er sex jo...min oppfatning av menn er at de går ned "der" for at de tror de må gjøre det i likestillingens navn, eller noe.

Når en mann gjør det automatisk med meg, sier jeg bare nei takk. Synes slikking er kjedelig. Mye bedre med rå action.

Skrevet
Inspirert av sugetråden der menn sier at alle må suge...

Liker alle menn å slikke?

Eller gjør du det bare fordi du forventer å bli sugd som en gjentjeneste?

Liker å gjøre alt som gir dama nytelse- det er et kick for meg også. Slikking i seg selv er greit nok, blir litt sliten i tunga av og til, hehe.

Kule And

Gjest Gjest
Skrevet
Slikt tar jeg avstand fra.

Bra, så sparer menn oss kvinner for en kjedelig søvnstund...

Skrevet
Ja, hva så? Var det så galt å spørre om det da?  :overrasket: Synes det er et betimelig spørsmål jeg.

Ingenting galt i å spørre ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

En må jo begynne å lure da,siden det påstås at jenter som ikke vil suge er unormale.....

Gjest Gjest
Skrevet

Om jeg liker det? Klart det, ville ikke være foruten, og ja, jeg er mann

Skrevet

Jeg sier i alle fall ja takk! :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er jente og gutten min elsker å slikke! Kan våkne opp av at han gjør det også så jeg vet at han liker det :sjarmor:

Skrevet

Har abre prøvd det 2 ganger, og må si at det ikke er noe som jeg kan si at jeg liker å utføre, men at det er noe jeg kan gjøre pga at jeg må gi noe for å få noe tilbake. Er innstilt på at det er med dette som med mye annet, jeg må vende meg til det. Blir nokk bedre når jeg får det skikkelig til....

Gjest Gjest
Skrevet
Har abre prøvd det 2 ganger, og må si at det ikke er noe som jeg kan si at jeg liker å utføre, men at det er noe jeg kan gjøre pga at jeg må gi noe for å få noe tilbake. Er innstilt på at det er med dette som med mye annet, jeg må vende meg til det. Blir nokk bedre når jeg får det skikkelig til....

It grows on you, det kan jeg garantere :sjarmor:

Hilsen en mann i sin beste alder

Gjest Gjest - Sven
Skrevet

Ja, jeg elsker det - elsker duften, smaken, og reaksjonen fra jenta / kvinna.

Gjest Gjest
Skrevet

_Digger_ å slikke. Grunnen er vel at jeg _Digger_ at dama mi nyter ting jeg gjør med henne. Hadde egentlig vært det samme hva det var for noe, er bare så fint å se henne nyte.

-S-

Gjest Gjest
Skrevet

Synd jeg ikke kan bidra på pollen som gjest

-S-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...