prospero Skrevet 30. mai 2006 #1 Skrevet 30. mai 2006 Jeg har alltid vært litt beskjeden når det gjelder å gi oralsex. Siden typen har gitt med oralsex flere ganger tenkte jeg at jeg skulle gi det samme tilbake. Jeg prøvde, og syntes ikke det var så "ekkelt" som jeg trodde. Problemet var bare at han drog meg unna, og opp til seg Hvorfor gjorde han det? Likte han det ikke, eller var han bare redd for å komme for tidlig?
Gjest Conrad Skrevet 22. juni 2006 #3 Skrevet 22. juni 2006 Jeg har alltid vært litt beskjeden når det gjelder å gi oralsex. Siden typen har gitt med oralsex flere ganger tenkte jeg at jeg skulle gi det samme tilbake. Jeg prøvde, og syntes ikke det var så "ekkelt" som jeg trodde. Problemet var bare at han drog meg unna, og opp til seg. Hvorfor gjorde han det? Likte han det ikke, eller var han bare redd for å komme for tidlig? Er ny på dette forumet, og så denne postingen først nå. I mellomtiden har du kanskje funnet ut av det, men her er likevel mitt svar. Det er mulig han var redd for å komme for tidlig, men han kan også ha blitt overveldet av behandlingen du ga ham! Oralsex kan være en sterk opplevelse, særlig hvis det er første gangen. Prøv med en gradvis tilnærming, hvor du bruker munnen først på halsen, skuldrene, brystkassen, og beveg deg forsiktig nedover. Kanskje stopper du før du kommer helt ned, i hvert fall de første gangene. Med å nærme deg har du likevel antydet hva du kan ha lyst til, noe han sikkert vil finne opphissende, og til neste gang vil han sikkert ønske seg enda sterkere opplevelser! Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå