Kakao Skrevet 30. mai 2006 #1 Skrevet 30. mai 2006 Jeg lurer på hva Sharialovene er. Mye snakk om det for tiden, så jeg burde nok vite hva det er. Vet bare litt. Muslimske lover, kanskje...?
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #2 Skrevet 30. mai 2006 Sjekk heller ut f.eks. www.islam.no Eller så kan du google - tror de fleste her inne, som har litt bredere kunnskapsfelt enn make-up, begynner å bli lei av å gi kortfattede forklaringer på hva som er normal almennkunnskap. :kgblunk:
punktom Skrevet 30. mai 2006 #3 Skrevet 30. mai 2006 Sjekk heller ut f.eks. www.islam.no Eller så kan du google - tror de fleste her inne, som har litt bredere kunnskapsfelt enn make-up, begynner å bli lei av å gi kortfattede forklaringer på hva som er normal almennkunnskap. :kgblunk: ← www.kvinneguiden.no er www.google.no for jenter som ikke gidder å oppdrive og kvalitetssjekke informasjon selv.
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #4 Skrevet 30. mai 2006 www.kvinneguiden.no er www.google.no for jenter som ikke gidder å oppdrive og kvalitetssjekke informasjon selv. ← Begynner å skjønne det.
Gjest Gjest1 Skrevet 30. mai 2006 #5 Skrevet 30. mai 2006 www.kvinneguiden.no er www.google.no for jenter som ikke gidder å oppdrive og kvalitetssjekke informasjon selv. ← Det var jammen godt sagt bortsett fra det der med kvalitetssjekking. Man kvalitetssjekker ikke ved å stille spørsmål på KG, for å gjøre det må man ha pålitelite kilder.
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #6 Skrevet 30. mai 2006 Det var jammen godt sagt bortsett fra det der med kvalitetssjekking. Man kvalitetssjekker ikke ved å stille spørsmål på KG, for å gjøre det må man ha pålitelite kilder. ← Pusse brilleglassene og lese en gang til nå Violetta.
Saeria Skrevet 30. mai 2006 #7 Skrevet 30. mai 2006 Hvis jeg ikke tar helt feil, så er Koranen og Hadith (tradisjonen) det som utgjør den hellige loven Sharia.
Kakao Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #8 Skrevet 30. mai 2006 Jeg har jo googlet, da.. Fikk bare opp mye som omhandlet det, men ikke noe som sa hva det var. Utålmodig som jeg er, så tenkte jeg kanskje noen her kunne si hva det innebærte. Tenkte kanskje at det betydde "miste armen for tyver" o.l.
talin Skrevet 30. mai 2006 #9 Skrevet 30. mai 2006 Jeg lurer på hva Sharialovene er. Mye snakk om det for tiden, så jeg burde nok vite hva det er. Vet bare litt. Muslimske lover, kanskje...? ← Sharia Sharia Jeg kunne ha dratt frem mange flere grelle eksempel på hva Sharia innebærer for folket som er utsatt for denne "loven".
Kakao Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #10 Skrevet 30. mai 2006 Takk, talin! Uff... Grunnen til at jeg først lurte, var at politikere sa på tvn at vi kom til å få Sharialovene i Oslo.. Ja, da har vi jo noe å se fram til..
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 30. mai 2006 #11 Skrevet 30. mai 2006 Takk, talin! Uff... Grunnen til at jeg først lurte, var at politikere sa på tvn at vi kom til å få Sharialovene i Oslo.. Ja, da har vi jo noe å se fram til.. ← http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...dpost&p=3315348
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 30. mai 2006 #12 Skrevet 30. mai 2006 Nå har jeg ikke lest artiklene i detalj, men Wikipedia er ofte din venn: http://en.wikipedia.org/wiki/Sharia http://no.wikipedia.org/wiki/Sharia
Kakao Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #13 Skrevet 30. mai 2006 Ja, takk! Wikipedia er en fin ting, gitt. Den skal jeg bruke neste gang jeg lurer på noe. Google tar med så mye annet. Og så slipper dere å bli plaget av teite spørsmål.
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 30. mai 2006 #14 Skrevet 30. mai 2006 (endret) Ingen spørsmål er dumme. Men bare legge til at du må se på Wikipedia med litt kritiske øyne. I utgangspunktet kan hvem som helst gå inn og skrive en artikkel og forandre på den, men det fungerer i de aller fleste tilfellene veldig bra. Selv om noen idioter selvfølgelig med må redigere om og f.eks skrive at Ari Behn er homo, men man ser jo det ganske fort om noen har tulla. Endret 30. mai 2006 av Slangen
punktom Skrevet 31. mai 2006 #15 Skrevet 31. mai 2006 Takk, talin! Uff... Grunnen til at jeg først lurte, var at politikere sa på tvn at vi kom til å få Sharialovene i Oslo.. Ja, da har vi jo noe å se fram til.. ← Du kan trøste deg med at Oslo ikke har en egen regjering eller muligheter for egen grunnlov, selv om noen frp-politikerer måtte tro det.
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #16 Skrevet 31. mai 2006 Du kan trøste deg med at Oslo ikke har en egen regjering eller muligheter for egen grunnlov, selv om noen frp-politikerer måtte tro det. ← Du mener voldsdømte Frpere som Sandberg? Vi har allerede et byråd med fundamentalister; Frps glimrende skokk idioter og et Krf som befinner seg på ytre høyre, ledet av Tornås. Kristelig Fremskrittsparti jobber å føre Norge inn i middelalderen, og før man vet ordet av det er vi døpt om til Selbekkistan. Sandberg er ofte omtalt som 'the finest mind of the thirteenth century'.
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #17 Skrevet 31. mai 2006 Du mener voldsdømte Frpere som Sandberg? Vi har allerede et byråd med fundamentalister; Frps glimrende skokk idioter og et Krf som befinner seg på ytre høyre, ledet av Tornås. Kristelig Fremskrittsparti jobber å føre Norge inn i middelalderen, og før man vet ordet av det er vi døpt om til Selbekkistan. Sandberg er ofte omtalt som 'the finest mind of the thirteenth century'. ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå