Gjest gutt25 Skrevet 30. mai 2006 #1 Skrevet 30. mai 2006 Er kanskje ikke rett forum, men det var det jeg syntes passet best. Som overskriften sier trenger jeg tips til fødselsdagsgave. Vi har vært sammen i et par mnd, er i tvil hva jeg skal kjøpe samt hvor dyr gaven skal være. Hun har sagt at jeg ikke trenger å kjøpe noe(men så var det jenter og say-do...) Er jeg gjerrig om jeg ikke kjøper en dyrere gave enn 600? Er student så jeg har ikke ubegrensede midler. Hun har ønsket seg litt praktiske ting som hodetelefoner osv, men føler at det blir litt kjedelig... Vil være evig takknemlig for gode ideer/råd
Dina Skrevet 30. mai 2006 #2 Skrevet 30. mai 2006 Syns kr. 600 høres greit ut jeg. Hva med gavekort på SPA, øredobber, armbånd, smykke, klokke e.l.? Ville ihvertall jeg blitt glad for!
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2006 #3 Skrevet 30. mai 2006 Hvis hun ønsker seg hodetelefoner, så kan du jo kjøpe det. Like greit å kjøpe noe hun ønsker seg mener jeg. Du får kjøpt bra hodetelefoner til 300-400 kr. Så kan du kjøpe noen roser og skrive et romantisk kort Praktisk og romantisk på en gang
minienthe Skrevet 30. mai 2006 #4 Skrevet 30. mai 2006 eventuellt hodetelefoner for 3-400 og et sølvkjede ? litt mer varig en roser
Azlan Skrevet 31. mai 2006 #5 Skrevet 31. mai 2006 Min samboer hadde også bursdag kort tid etter at vi ble sammen. Og det var ikke lett. Jeg lagde rett og slett en stor kurv med masse frukt, oster, vin og kjeks. Jeg kjøpte også et fint undertøyssett som jeg la oppi. Det var jo selvsagt til meg. Så skrev jeg et gavekort på meg selv, med middag og pleie en hel dag. Dette ble utrolig vellykket, og han sier fortsatt at dette er den beste gaven han har fått. Selv om du er gutt så kan jo du gjøre det samme?
Tristessa Skrevet 31. mai 2006 #6 Skrevet 31. mai 2006 Jeg ville gått for noe personlig og litt upraktisk, det er slike bursdagspresanger jeg liker. SPA hadde vært najs!
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #7 Skrevet 31. mai 2006 Vet du, hvis hun ønsker seg hodetelefoner, og det er noe du har mer greie på enn henne, så ville jeg kjøpt det. Hvis jeg har sagt at jeg ønsker meg noe, og ønsket blir etterfulgt er det virkelig mye artigere (iflg meg, alt blir jo selvsagt subjektivt) enn å få noe mer "mainstream" av typen, det gutter tror alle jenter ønsker seg. Og nei, jeg syns slett ikke du er gjerrig om du bruker 600 kr:)
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #8 Skrevet 31. mai 2006 Jeg er jente og student, og hadde blitt flau om jeg hadde fått gave til 600. Ihvertfall hadde jeg ikke brukt mer enn et par hundre kroner hvis jeg hadde ny kjæreste og bursdagen hans var rett rundt hjørnet...
Bloody Archibald Skrevet 1. juni 2006 #9 Skrevet 1. juni 2006 Hei, Jeg ville kjøpt hodetelefoner og et sett undertøy til henne (dvs egentlig en presang til deg). Du behøver ikke å kjøpe noe supereksklusivt, forhør deg eventuelt med en venninne. Obs ikke bom på størrelsen! Jeg tror jeg ville droppet smykker, du får ikke rare greiene til den summen.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #10 Skrevet 1. juni 2006 Har hun sagt hun ønsker seg noe, så gi henne det. Og får du penger til overs, så gi en liten ting i tillegg. Kjede er en grei ting, undertøy ville jeg vært mer skeptisk til i starten av et forhold (de fleste menn lærer ALDRI størrelsen til dama, og det gjør ofte ikke venninner heller). Litt avhengig av hva slags type hun er, kan en god bok / hobbysaker / gavekort på et-eller-annet-med deg være en minst like bra gave.
Champagnepiken Skrevet 1. juni 2006 #11 Skrevet 1. juni 2006 Hva med å kombinere det nyttige og det romantiske? Gi henne hodetelefonene hun ønsker seg, og brenn en egen CD spesielt til henne (som hun kan høre på gjennom dem)?
Festus Skrevet 1. juni 2006 #12 Skrevet 1. juni 2006 Jeg er jente og student, og hadde blitt flau om jeg hadde fått gave til 600. Ihvertfall hadde jeg ikke brukt mer enn et par hundre kroner hvis jeg hadde ny kjæreste og bursdagen hans var rett rundt hjørnet... ← Hadde ikke hatt sjangs til å bruke såpass mye på en ny kjæreste nå som jeg jobber en gang..... Så jeg er helt enig med gjest her.... Synes tipset med "piknik" med någgå attått høres veldig bra ut..... Men for all del.. har du så mye penger så bruk dem gjerne på dama! Men ikke forvent at hun skal gjøre det samme... er ikke sikkert hun har samme økonomien som deg....
Sarah Salamander :-) Skrevet 1. juni 2006 #13 Skrevet 1. juni 2006 Hei, Jeg ville kjøpt hodetelefoner og et sett undertøy til henne (dvs egentlig en presang til deg). Du behøver ikke å kjøpe noe supereksklusivt, forhør deg eventuelt med en venninne. Obs ikke bom på størrelsen! Jeg tror jeg ville droppet smykker, du får ikke rare greiene til den summen. ← Arts & Crafts har masse tøffe smykker som ikke er sånn typisk gullsmed smykke. http://www.artscrafts.no/ Jeg kjøper ofte der til venner og familie og der får du nok et flott smykke for under 600 kr!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå