Gå til innhold

bridezilla...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker dere tv-programmet som gikk på Tv3 for et par år siden, det fulgte de skandinaviske bruder i deres forberedelser til den store dagen? Der var det blant annet ei norsk jente med, og jeg og mine venniner syntes at hun virket som en veldig kontrollfreak, ei som la veldig mye arbeid ned i det som skulle skje den dagen, slik at alt var perfekt. Slik skulle nå vertfall ALDRI jeg bli ;)

Men i går kveld lå jeg i sengen og tenkte, er det ikke nesten slik jeg har blitt? Jeg vil jo helst at det skal være en såkalt rød tråd i gjennom hele bryllupet, jeg har fullstendig kontroll på det meste, og det jeg ikke har kontroll på er til en stadig bekymring.

Så tenkte jeg litt på hvorfor man blir sånn, og da kom jeg fram til at det er vel fordi jeg ønsker at alt skal være perfekt på den dagen, jeg ønsker at ting skal matche og at både vi og gjestene skal huske denne dagen som vakker og flott.

Kanskje kan vi alle unne oss å være litt bridezillas av og til :sjenert:

Noen vil sikkert si at det viktigste er jo ikke maten eller pynten, men det som skjer i kirka. Til dem vil jeg si at det har de helt rett i, samtidig så ønsker man jo å feire denne store begivenheten og gjøre det til et minne som man kanskje kan trekke fram når de "vonde dagene" kommer.

Lykke til med planleggingen alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig, man skal ikke måtte skjemmes over å ville at dagen skal bli flott og minneverdig. Men samtidig må vi ikke glemme å puste dypt av og til :) .

Gjest Gjest_mary77bgo_*
Skrevet
:klappe::klappe: Jeg henger meg på her jeg også :) Føler at jeg blir mer og mer bridezilla jo mer dagen nærmer seg :) Men heldigvis er sambo den som får meg til å roe meg ned når jeg begynner å oppføre meg som en sprettball ;) Lykke til allesamen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...