Gå til innhold

Noen som har kjøpt kjole fra Bridesave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har flere ganger drømt meg bort i alle de vakre kjolene på Bridesave, men synes kanskje det er litt "skummelt" å bestille fra USA. Er det noen som har erfaring med Bridesave? Størrelser, leveringstid osv.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

hei, måtte bare svare, selv om jeg sikkert ikke er til noe hjelp. har nemlig bestilt kjole fra bridesave, men ikke fått den enda. jeg bestilte helt i begynnelsen av november, og fikk leveringsdato 8. mars 2003. dvs. av innen den datoen garanterer de at kjolen er levert, men de fleste får den før. selvfølgelig var jeg også veldig nervøs og i tvil om jeg skulle våge, men jeg sjekket opp ganske grundig, og den erfaringen jeg har hittil, er at det er t seiøst firma. min kjole er fra maggie sottero, og jeg sjekket på deres internetsider, og der sto bridesave som autorisert leverandør på lik linje med brudebutikker både i norge og andre steder i verden. en ting må jeg si; jeg prøvde kjolen her i norge før jeg fant den på bridesave - prisen på bridesave var under en tredjedel av det den koster her. det vil jo koste litt å få den sendt, men likevel sparer jeg masse. jeg får den sendt til slektninger i usa, som sender den videre til meg. jeg har snakket med de i bridesave på tlf, og de var veldig hyggelige og hjelpsomme. jeg måtte betale depositum på ca 2000, og det sjekket jeg på bankutskriften like etter. de hadde ikke trukket et øre mer. så nå krysser jeg fingrene og håper alt går bra. lykke til!!

Skrevet

Sikkert ikke så mye til hjelp jeg heller, jeg bestilte kjolen min etter mål fra størrelsestabell fra Bridesave. Jeg ringte også bort og snakket med en veldig hyggelig dame som satte himmel og jord i bevegelse for å få bestilt kjolen jeg ville ha, den var nemlig egentlig tatt ut av produksjon men bildet var blitt liggende igjen på nettsiden. Damen fikset det hun, depositumet ble trukket som avtalt og kjolen skal leveres meg senest månedskiftet januar/februar.

Venter i skrekkblandet fryd og intens spenning

Skrevet

RoadQueen, fikk du tatt målene hos skredder, eller gjorde du det selv? Jeg tror jeg skal få en profesjonell til å ta mål av meg, for jeg er så livredd for å få for trang kjole! Som jeg har forstått, er det ikke mulig å returnere kjoler kjøpt fra Bridesave. Det ville jo uansett kostet en formue å sende den tilbake.

Skrevet

Jeg tok målene selv ut fra kjolemerkets måltabell og en beskrivelse til målene i tabellen og omregningstabell fra tommer til metriske mål. I tillegg kryssforhørte jeg sykyndige. Jeg var og er fortsatt spent mtp målene men tenkte at jeg lar det stå til - det er denne kjolen jeg vil ha og har ikke sett dens make noe sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...