Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Var ikke så flink da jeg var yngre, men har skjerpet meg nå. Er det ikke ett bosspann i nærheten tar jeg bosset med i lomma eller veska til jeg kommer hjem eller at annet sted jeg kan kaste bosset.

På tur har jeg alltid med en pose i sekken, og det hender ikke sjelden jeg tar en privat liten ryddeøkt.

Gjør det i nabolaget også, men der blir jeg av en aller annen grunn sett på som dum som gidder å rydde etter andre :roll:

Bruker svare at jeg prøver å gå foran med et eksempel, og er det ryddig tenker folk seg kanskje om før de slenger i fra seg bosset(noe som ikke virker, virker det som)

Jeg har en teori om grunnen til at mange syns dt er greit å bare slippe boss rett på bakken. Vi har det for godt her i landet, da blir det lett å drite i sånne "småregler" som ikke kaste boss, drite litt i trafikkreglene. Det jeg mener er at når folk føler alt går deres vei, er det lett å bli litt for egoistisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar med meg papir og slikt til jeg finner en søppeldunk. Sneiper og matrester er unntaket. Jeg bærer ikke epleskrotten med meg fra skogen og hjem, den kaster jeg fra meg.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis jeg har klissete papir eller noe sånt så kaster jeg det bare ut av bilvinduet, ølbokser som jeg har drukket opp lar jeg ligge. Iskrempapir--> vindu Epleskrotter--> vindu Tomflasker---> passasjersete Glassflasker --> alltid glassbeholderne Emballasje--> vindu (papp brytes ned)

Gjest Chantal
Skrevet

Dette minner meg om en gang når jeg var liten.

Jeg kastet is-papiret på bakken og en gammel dame kom brølende i mot meg og skreik: "Plukk opp søpla etter deg!!!" :frustrert:

Jeg ble helt sjokkert, og plukket det selvfølgelig opp, og etter det har jeg faktisk ikke kastet søppel på gaten. Nå går det i søppledunken hver gang. :)

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg kaster alltid søppla i i søppelbøtta. Det som er noe av problemet langs veien her jeg bor er at det flagrer papir fra papirinnsamlingen når den blir hentet av korpset.. og det blir jo liggende langs veien da :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet
Pleier å putte ting i lommene til jeg finner en søppelkasse, jeg.

Jeg og

mysan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...