Tsjopp Skrevet 30. mai 2006 #1 Skrevet 30. mai 2006 Jeg har leita rundt i en helg haug (norske) nettbutikker, og det eneste kondomet jeg har funnet som det står er litt mindre enn normalt er dette. Hvorfor finnes det så få kondomtyper som er litt mindre enn vanlig? Fant haugevis av kondomer som var merket med large og ekstra large osv..
Gjest LIDL Skrevet 31. mai 2006 #2 Skrevet 31. mai 2006 Gå en tur på lidl Nå vet ikke jeg mye om størrelser....... men en jeg hadde på besøk vil jeg si ikke hadde stor og lidl kondomen var for trang.....
Tsjopp Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2006 hm..takk for svar, får sjekke neste gang jeg er i en by som har en lidl-butikk.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #5 Skrevet 1. juni 2006 Cho san er større. Det bruker kjæresten min....
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. juni 2006 #6 Skrevet 1. juni 2006 Magic klemmer litt, den skal være litt trangere.
Tsjopp Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #7 Skrevet 1. juni 2006 Cho san er større. Det bruker kjæresten min.... ← Cho-san er like stort som de andre kondomene til rfsu, men det er litt tynnere. Det er Okeido som er større enn de andre. Magic klemmer litt, den skal være litt trangere. ← Skulle helst hatt noe mindre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå