Gå til innhold

Eastenders

Daisy

Anbefalte innlegg

Siden det nå er noen tråder om TV-serier på ettermiddagstid; er det noen som husker Eastenders???? Serien gikk sånn på slutten av 80-tallet, husker ikke om det var på NRK eller TV2. Handlet om en gate på østkanten av London, og persongalleriet var helt herlig. Fulgte med så lenge det gikk, og var skrekkelig trist da det ble tatt av.

Etter at vi fikk BBC Prime for noen år siden oppdaget jeg jo at serien har gått i alle disse årene, og jeg har sett noen episoder, men dessverre klarer jeg ikke å finne tråden igjen.

Er det flere enn meg som ønsker DENNE serien i reprise, - og at de bare sender og sender og sender og sender.....???????? (Tidligere sende BBC Prime de gamle episodene parallellt med de nye, men ikke nå lenger tror jeg???)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror denne serien gikk på NRK, og den ble tatt av plakaten der. Ikke for så lenge siden oppdaget jeg at denne serien gikk på TVNorge, prøvde å følge med i noen episoder. Det var så mye som jeg hadde gått glipp av, og at det var kommet til mange nye skuespillere. Du får sjekke om serien går fortsatt på TVNorge, den gikk på formiddager. Et dumt tidspunkt for de fleste. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BBC prime sender Eastenders Classic (de gamle episodene) på lørdag ettermiddag. De nye episodene går mandag til torsdag kl 20.00, med repriser fra ca kl 14.00 på søndager.

Syns at de nye episodene er helt topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Nå har det seg slik at vi kun har dekoder (og får inn BBC Prime) på en av husets tv'er, og lørdag ettermiddag er det som noen sikkert vet FOTBALL da (Canal+). Av en eller annen grunn er det udiskutabelt hvem som har råderett over fjernkontrollen da........ :cry: :cry:

Vet det finnes en oppsummering på nettet over hva som har skjedd, så kanskje jeg får nilese de siste 15 årenens hendelser, og så hoppe inn i de nye episodene..... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...