Festus Skrevet 30. mai 2006 #1 Skrevet 30. mai 2006 Når kommer egentlig skattepengene - sånn cirka? Har aldri fått tilbake skattepenger før - bare hatt baksmeller - så det er litt nytt for meg....
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #2 Skrevet 30. mai 2006 Skattepengene blir sendt ut 23. juni for de som får oppgjøret da, ellers er det vel i midten av oktober.
abelille Skrevet 31. mai 2006 #4 Skrevet 31. mai 2006 Det kan nok ta noen flere dager enn det. Oppgjøret blir sendt ut 23.juni, altså brevet om hvor mye du får igjen. I følge skatteetaten kommer pengene noen dager etter det, men hvor lang tid varierer fra sted til sted. Vanligvis i løpet av 1-2 uker etter.
Festus Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2006 Jaja... da har jeg pengene på konto til jeg skal på min andre ferietur da... kan jo passe bra det også.... Håper bare de kommer inn på den kontoen regningene IKKE går ut fra..... for da forsvinner de uten at jeg får noen "glede" av dem..
abelille Skrevet 31. mai 2006 #6 Skrevet 31. mai 2006 Mener at kontonummeret de utbetales til sto på selvangivelsen eller et av de arkene som fulgte med. Fristen for å forandre kontonummer er vel omtrent samtidig som selvangivlsen tror jeg.
Festus Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 31. mai 2006 Skal nok gå bra likevel... har LITT penger på konto til feriene, men ikke så mye. Satser på at regningsbunken avtar litt i sommer.....
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #8 Skrevet 8. juni 2006 hva?? kommer de så sent? Har bestilt tur til København 12.juni til 17.juni jeg og regnet med jeg fikk skattepengene den 12.! Tror jeg gjorde det i fjor... uuupss...
Gjest Gjesta Skrevet 8. juni 2006 #9 Skrevet 8. juni 2006 De blir vel sjelden utbetalt før etter den 20. ...?
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #10 Skrevet 8. juni 2006 hva?? kommer de så sent? Har bestilt tur til København 12.juni til 17.juni jeg og regnet med jeg fikk skattepengene den 12.! Tror jeg gjorde det i fjor... uuupss... ← Hvis du har basert den turen på skattepengene, så tror jeg du har 1 problem
Dru Skrevet 8. juni 2006 #11 Skrevet 8. juni 2006 hva?? kommer de så sent? Har bestilt tur til København 12.juni til 17.juni jeg og regnet med jeg fikk skattepengene den 12.! Tror jeg gjorde det i fjor... uuupss... ← Du kan til og med risikere å ikke få de før til høsten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå