Gå til innhold

Barnevakt 3 unger

Anbefalte innlegg

Gjest Jente_81
Skrevet

Jeg tenkte at å tjene noen ekstra lommepenger som student hadde vært fint :)

Jeg er 25 år, er fleksibel og har egen bil. Har god refferanse fra tidligere barnevakt sitting....

Fikk henvendelese av ei dame med 3 unger. Gutt på 6, jente på 3 og en på 1 år.

Hvor mye bør jeg få betalt?

Vet jo at man ikke blir rik av å sitte barnevakt, men fint å vite sånn ca hva det ligger på...........

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har barnevakt til mine to på 3 og 6 år. Hun er også voksen, 20 år. Jeg betaler henne 50 kroner timen, men også en grunnlønn på 200. Så om hun sitter barnevakt i 3 timer blir det 300.

Sover hun over får hun ikke særlig betalt den tiden det ikke er noe jobb. Men hun har tilgang til nett, telefon, tv og mat. Hvis jeg er borte fra 19 - 03 og hun tar de opp om morgenen frem til 10 får hun tilsammen 1000.

Gjest Fruktfat
Skrevet
Jeg har barnevakt til mine to på 3 og 6 år. Hun er også voksen, 20 år. Jeg betaler henne 50 kroner timen, men også en grunnlønn på 200. Så om hun sitter barnevakt i 3 timer blir det 300.

Sover hun over får hun ikke særlig betalt den tiden det ikke er noe jobb. Men hun har tilgang til nett, telefon, tv og mat. Hvis jeg er borte fra 19 - 03 og hun tar de opp om morgenen frem til 10 får hun tilsammen 1000.

oj, det var mye! (eller er det ikke det?)

Skrevet

Da jeg jobba gjennom et barnevaktfirma i Oslo var de anbefalte prisene slik:

1 time: 100 kr

2-4 timer: 90 kr/time

5-8 timer: 80 kr/time

9-12 timer: 70 kr/time

13-24 timer: 60 kr/time

Og så var det samme lønn om det var en eller flere unger, om de sover eller er våkne.

Skrevet

Jeg ville ha krevd 60 kr eller mer i timen når det er snakk om 3 barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...