Søtpotita Skrevet 30. mai 2006 #1 Skrevet 30. mai 2006 Kva kostar denne ansiktskremen hos hudpleiarar? Er det mykje billigare å kjøpa den via Strawberrynet?
Gjest Yzma Skrevet 30. mai 2006 #4 Skrevet 30. mai 2006 Kva kostar denne ansiktskremen hos hudpleiarar? Er det mykje billigare å kjøpa den via Strawberrynet? ← Den fra Dermalogica?...
Gjest aiv Skrevet 30. mai 2006 #6 Skrevet 30. mai 2006 Det kan hende den kremen er billigere inne på www.lookfantastic.com
Gjest Yzma Skrevet 30. mai 2006 #7 Skrevet 30. mai 2006 Ja ← Er nok billigere på strawberrynet..enn hos hudpleiesalonger ja;)...elsker den kremen forresen:)
Søtpotita Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #8 Skrevet 30. mai 2006 Ja, eg har funne ut at eg må ha denne Lookfantastic hadde den ikkje for augeblikket, så eg får bestilla den via Strawberrynet. Takk for svar Forresten kva lukt er det av denne?
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2006 #10 Skrevet 30. mai 2006 Passer den for litt tørr hud også? ← Har du tørr hud kan du ta et steg opp og prøve Skin Smoothing Cream Active Moist er best for fet og normal hud.
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #11 Skrevet 30. mai 2006 Ok. Skin Smoothing Cream er veldig fet vel? Jeg har tørr hud, men kan samtidig få kviser av veldig fete kremer
Gjest Aiv Skrevet 30. mai 2006 #12 Skrevet 30. mai 2006 hmmm.. tja.. kanskje an lukte litt sånn mentholaktig?!? Det er nå det eg assosiere luktå me
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2006 #13 Skrevet 31. mai 2006 Ok. Skin Smoothing Cream er veldig fet vel? Jeg har tørr hud, men kan samtidig få kviser av veldig fete kremer ← Skin Smoothing Cream er ikke så fet, men har litt fett i seg. Forresten er ingen av kremene til Dermalogica særlig fete, kanskje med unntak av den nyeste, som jeg ikke har prøvd. Forresten: hvis du vil ha en super fuktighetskrem som ikke er fet, anbefaler jeg Aqua Fusion fra Lancome, eller Hydra Genius fra Rubinstein (som jeg selv bruker for tida).
Gjest Flaugjest Skrevet 31. mai 2006 #14 Skrevet 31. mai 2006 Ok. Skin Smoothing Cream er veldig fet vel? Jeg har tørr hud, men kan samtidig få kviser av veldig fete kremer ← Glemte visst ordet "ikke" i går. Skulle spørre om den ikke var veldig fet... Har kjøpt en del kremer for tørr hud den siste tiden som jeg får mye kviser av. Var derfor bekymret for at også Skin Smoothing Cream kunne være en sånn..
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2006 #15 Skrevet 31. mai 2006 Glemte visst ordet "ikke" i går. Skulle spørre om den ikke var veldig fet... Har kjøpt en del kremer for tørr hud den siste tiden som jeg får mye kviser av. Var derfor bekymret for at også Skin Smoothing Cream kunne være en sånn.. ← Jeg tror det skal godt gjøres at du får kviser av den, men det er kanskje greit å få tak i en liten prøve før du kjøper full størrelse, for å unngå å kjøpe noe som bare blir stående. Bomkjøp er surt, og dyrt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå