Gå til innhold

Langweekend - tips?

Gjest Gjest_Solsikke_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Solsikke_*

Hei!

Vi vurderer og ta en langweekend sammen med ett vennepar til høsten - men hvor drar en?!?!?

Helst ikke så dyrt, ett sted der en kan kose seg og litt shopping hører med. Hadde vært kjekt om det var ett sted det var billigere enn i Norge, kjedelig å dra på shopping i utlandet nå det koser det samme som hjemme her..........

Tusen takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har akkurat vært i Krakow og det var kjempebra. Anbefales :)

Koselig by, billig og mye å se på. Nå shoppet jeg ikke så mye, men både klær og sko er billigere enn her hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil på det varmeste anbefale Berlin. Jeg har vært der flere ganger med min kjære (sist gang fridde han til og med:) ). Berlin er stort, og det er billig. Du kan imidlertid også gjøre det dyrt. Sjekk ut www.loock-hotels.com og det hotellet som er på Hackescher Markt. Der bodde vi sist. Var ok fint rom, men rimelig og veldig hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler absolutt Tallinn, skal dit for 3.gang nå i sommer.

Billige flyreiser, billig overnatting, ekstremt billig mat og ypperlige shoppingmuligheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tallinn er fint. eller andre byer i øst-europa... billig, sjarmerende og ennå ikke superturista. God tuuuur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Tusen takk for svar til dere alle!!!!!!!!!!!!!!!! Vi får sette oss ned i helgen og se om vi kan få bestemt oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...