Leanne Skrevet 30. mai 2006 #1 Skrevet 30. mai 2006 Hvordan lagere dere smoothie.. hva har dere i den? Søkte på matoppskrifter.no og det kom opp 46 forskjellige typer smoothie, så nå lurer jeg på hva dere pleier å ha i...
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2006 #2 Skrevet 30. mai 2006 skogsbærglattis: skummetkulturmelk, druejuice, banan, skogsbærblanding/blåbær. tropiskglattis: skummetkulturmelk, appelsinjuice, banan, tropiskblanding(frossen i 2 kg pakker på Obs!)
Svart Katt Skrevet 30. mai 2006 #3 Skrevet 30. mai 2006 Jordbærsmoothie: frosne jordbær, banan, litt appelsinjuice, litt sprite (brus), og isbiter. Enkel og god, men kanskje ikke den sunneste varianten.
Gjest piaf Skrevet 30. mai 2006 #4 Skrevet 30. mai 2006 Jeg har nettopp sittet ute i solen og nytt en smoothie av frosne jordbær og rips, 1/2 banan, Biola naturell, et kaneldryss og 1-2 ts lønnesirup (rips er surt ). Godt! Ellers liker jeg også å ha melon og/eller mango i den samme blandingen sammen med ulike bær - da blir ekstra søtning helt unødvendig.
apple Skrevet 31. mai 2006 #5 Skrevet 31. mai 2006 Favoritten min inneheld rett og slett bare appelsin og frosne jordbær. Eg pleier å skrella ei appelsin, og ha båtane rett i blendaren i lag med frosne jordbær. Synest dette smakar betre enn å bruka appelsinjuice, og så innbiller eg meg at det er sunnare, for ein får med heile frukta, trekk ikkje bare ut væska og fruktsukkeret. Elles så synest eg det er godt å laga smoothie av pære, banan og isbitar.
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2006 #6 Skrevet 31. mai 2006 Eg pleier å skrella ei appelsin, og ha båtane rett i blendaren ← Skreller du vekk hinna på båtene, eller putter du alt i blender minus ytre skall? Hvis så, hvordan blir det med den hinna i dikken da?
apple Skrevet 31. mai 2006 #7 Skrevet 31. mai 2006 Hinna på båtane let eg vera på. Min maskin blandar/knuser i alle fall godt nok til at eg ikkje har merka noko til denne hinna i drikken. Og eg trur ikkje eg har noko vidundermaskin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå