Lythande Skrevet 30. mai 2006 #1 Skrevet 30. mai 2006 Jeg lurer på hvor lang tid det tar for likningskontoret/folkeregisteret å behandle prøvingspapirene. Prøvde å ringe dem, men der havnet jeg i lang telefonkø og det har jeg ikke tid til. Setter pris på svar fra dere vise KG-bruder.
annjoha Skrevet 30. mai 2006 #2 Skrevet 30. mai 2006 Vi fikk papirene ca 1 uke etter at jeg leverte de inn. Når jeg leverte de så sa damen jeg snakket med at det kunne ta et par dager, men siden det var litt sykdom så kunne det ta ei ukes tid. kan jo være greit å stikke innom folkeregisteret å snakke med dem?
Lythande Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2006 Får ta en tur dit neste uke, når jeg skal dit hvor de har kontor. Takk for svaret annjoha.
Lassie Skrevet 30. mai 2006 #4 Skrevet 30. mai 2006 Vi fikk dem også tilbake ca. en ukes tid etter vi sendte dem inn.
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #5 Skrevet 30. mai 2006 Jeg fikk papirene tilbake fra ligningskontoret i Oslo i forrige uke, og da hadde det tatt nesten fire uker... Jeg fikk vite da jeg leverte inn at det var ca. tre uker ventetid, så det var ikke noen overraskelse, men jeg synes det var lang ventetid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå