Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men VM skal være en fest. Og dette mener vi ikke har noe som helst i et VM å gjøre, sier Kåfjord.

-Her sikter han til å kjøpe sex.

nehei? Sex har ikke noe med en fest å gjøre! Sex og fest hører slett ikke sammen nei!

Så det så!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet
Men VM skal være en fest. Og dette mener vi ikke har noe som helst i et VM å gjøre, sier Kåfjord.

-Her sikter han til å kjøpe sex.

nehei? Sex har ikke noe med en fest å gjøre! Sex og fest hører slett ikke sammen nei!

Så det så!

Kjedelige fester du pleier å frekventere dersom det er nødvendig å kjøpe sex.

Fotball og sex hører jo ubetinget sammen, ikke bare som lange baller i bakrommet. Men jeg er enig med Kåfjord i at kjøp av sex ikke akkurat bygger opp under en feststemning...

Eller mener du at siden man på dagtid ser proffe spillere, så bør man på nattestid kjøpe sex av proffer? Dét er vel i beste fall bare halvparten (eller her fire syvdeler) av en analogi.

Skrevet

Fotball og sex hører jo ubetinget sammen, ikke bare som lange baller i bakrommet. Men jeg er enig med Kåfjord i at kjøp av sex ikke akkurat bygger opp under en feststemning...

Eller mener du at siden man på dagtid ser proffe spillere, så bør man på nattestid kjøpe sex av proffer? Dét er vel i beste fall bare halvparten (eller her fire syvdeler) av en analogi.

Jeg mener vel at man bør støtte opp om de lokale aktører ,og ikke oppføre seg som tyske bobilturrister som tar med alt hjemmefra...

Men seriøst. Jeg er langt fra for dette, men forstår godt hvorfor det blir slik. Og å skille mellom kjøpt av sex og fest på denne måten blir litt naivt. Synes jeg.

Skrevet

Phø. er ikke lett å være stygg og sjenert! :frustrert:

:ler:

Gjest Gjesta
Skrevet
Men seriøst. Jeg er langt fra for dette, men forstår godt hvorfor det blir slik. Og å skille mellom kjøpt av sex og fest på denne måten blir litt naivt. Synes jeg.

Enig i dette. Men det går et ganske klart skille mellom fest og kjøp av sex. Når NFF blir bedt om å gå ut som de nå har gjort, hadde det blitt seende ganske rart ut dersom de ikke gjorde det...

;)

Hadde Kåfjord hatt baller, ordentlige baller, hadde han bare sagt "pul i vei, karer, men gjør det der det er gratis"

Skrevet
Enig i dette. Men det går et ganske klart skille mellom fest og kjøp av sex. Når NFF blir bedt om å gå ut som de nå har gjort, hadde det blitt seende ganske rart ut dersom de ikke gjorde det...

;)

Hadde Kåfjord hatt baller, ordentlige baller, hadde han bare sagt "pul i vei, karer, men gjør det der det er gratis"

Jeg hang meg bare opp i fest er IKKE lik sex. Men forstår jo hva som er ment :)

Og ja, det hadde vært bere, men da slik : Vm er en fest, og da er sex noe som følger med. Men da bruker man jo kondom, og lar være å støtte et kriminelt syndikat som prostitusjonen støtter opp om.

event kan man ringe Vm sin offesielle sextelfon nr 823446397! 6 kr pr min.

Gjest Gjesta
Skrevet

Eller aller best; få en sexy melding fra Jon Arne Riise for kun en tier!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...