Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du tenker på "gjest", ser du på dem som mennsker?

Ser du på dem som vanlig brukere?

Det gjør ikke jeg i allefall! Ser de for meg nesten som maskiner. Uten følelser og utseende..

Har det på en måte ikke HELT klart for meg, men de er i allefall ikke som oss andre.

Litt annerledes når de starter tråder da tror jeg.. hmm..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Omtrent på samme måte som militante muslimer eller konservative kristne.

Litt rare, men med all rett til å ytre seg.

Gjest Gjest
Skrevet

Sånn som alle andre, bare med bagasje. Kanskje en trillekoffert, muligens en bag - til nød en liten ryggsekk. Spørs hvor lenge de er på besøk.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tipper at dem som har problemer med å forholde seg til gjester har problemer med å forholde seg til det som skrives uten å kategorisere den som skriver.

Gjest gjest1
Skrevet

gjester har ikke ansikt, de er tomme i fjeset! også går de med rød collegegenser og hawaii-shorts.

Palmehår har de også.

Gjest *Jael*
Skrevet

Jeg ser på dem som helt vanlige brukere.

Skrevet
Jeg tipper at dem som har problemer med å forholde seg til gjester har problemer med å forholde seg til det som skrives uten å kategorisere den som skriver.

Nå var ikke spørsmålet hvordan man ser for seg Cubaer da! ;)

"Pretend you`r playfull!! HAH!"

Skrevet
gjester har ikke ansikt, de er tomme i fjeset! også går de med rød collegegenser og hawaii-shorts.

Palmehår har de også.

:ler:

Skrevet

Den gjennomsnittlige gjesten har nok et større behov for å diskutere enn å føle seg hjemme i en gruppe.

Skrevet
Den gjennomsnittlige gjesten har nok et større behov for å diskutere enn å føle seg hjemme i en gruppe.

Hm.. kanskje jeg skal bli gjest da..? :forvirret:

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Gjester er teite, azz. Skikkelig outsidere, lzm.

Gjest King James
Skrevet

Ser du på dem som vanlig brukere?

Som menneske nei. Jeg ser på dem som et Oliven tre.

Skrevet
Hm.. kanskje jeg skal  bli gjest da..? :forvirret:

Behov for å tilhøre en gruppe?

;)

Skrevet

Behov for å tilhøre en gruppe?

;)

Var det ikke nettopp det gjester ikke hadde noe behov for da? ;)

Skrevet

Tja, jeg tenker det at jeg ikke aner hvem det kan være, om det er en registrert bruker, eller hvis gjesten utpeker seg spesielt, så tenker jeg over om vi "kjenner til" denne personen fra før.

Skrevet

jeg trur gjestene er litt slemme. de kommer alle fra samme plass, hvor det er et hus med masse dataer der alle samma sitter og skriver.

men så byner jeg å få en mistanke om at MANGE faste brukere er gjester når de starter nye tråder....

• 4 måneder senere...
Skrevet
Har det på en måte ikke HELT klart for meg, men de er i allefall ikke som oss andre.
Der har du nok helt rett. Gjestene tenker på sin medmennesker og deler av det lille de har så andre skal få det litt bedre ;)
Skrevet
Det gjør ikke jeg i allefall! Ser de for meg nesten som maskiner. Uten følelser og utseende..

Litt annerledes når de starter tråder da tror jeg.. hmm..

:ler:

Tenker ikke på dem som maskiner, nei.

Skrevet

Forresten, tror du ikke "gjest" blir litt fornærmet nå? :erter:

Skrevet

ettersom jeg var gjest en stund tilbake er de vel ikke så ulike meg.

Noe brukere logger seg av, skriver drit, for så å logge seg inn igjen tror jeg, ellers så er det folk som bare driver ap, får å c om de får reaksjoner...Må være slitsomt å kreve bekreftelse på dumme ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...