Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I avisen i går leste jeg om dette og ble irritert! (med fare for å skyte meg selv i foten her)

Han er nok ikke helt uskyldig, men var så lei av å bli stoppet....

Det har nok politiet en god grunn til.

Han gutten sa han aldri hadde blitt dømmt for noe... :overrasket:

MEN han er kanskje TILTALT flere ganger for noe...... :frustrert: Og det er naturlig at politiet er misstenklig til den nye bil-eieren, selv om han kanskje ble passet på litt vel godt, :skjeggebass: ,men er han en kjenning av politiet?

Min kjære er oxo Norsk-Pakistaner, med solid jobb og aldri vært i kontakt med verken ulovligheter eller politi. Har en bil til mye mye mye mer enn han i avisen.

De første ukene vi hadde bilen sirklet politiet rundt oss, kikket inn i bilen, hver gang han hentet meg noen steder var de rett ved oss. Jeg synes det var litt merkelig, men de kunne bare prøve å stoppe oss, uten gyldig grunn.

De la seg helt oppi støtfangeren på motorveien i både sivil samt med politibil(ikke samtidig da) Slik at vi skulle gasse på, kjøre over fartsgrensen, slik at politiet fikk en undskyllning for å stoppe oss. Men dette bet vi ikke på, og vi er ikke blitt stoppet i det hele tatt.

Det er tryggt å vite politiet er nøye :vinke:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet
Norsk-Pakistaner stoppet mange ganger, av politiet i ny bil

Hadde politiet fått ny bil? Dét er i så fall oppsiktsvekkende, med tanke på hvor små budsjetter de har.

(Leker bare språknazi med overskriften din)

Ellers er det vel ikke helt uvanlig at biler blir stoppet av politiet, uavhengig av kriminelle handlinger der og da. Har man ikke dårlig samvittighet er det strengt tatt ikke mye å klage over.

Skrevet

:grine2: språknazi

Gjest Gjest
Skrevet
Det er tryggt å vite politiet er nøye :vinke:

Dette er jeg helt enig med deg i.

For alle som har god samvittighet, så bør ikke sånt være noe problem.

Det er oftest ikke politiet sin skyld at de sjekker uskyldige. Opplever man sånt så, kan man takke de før seg som ikke har god samvittighet.

Takk til politifolk med åpne øyne.

Skrevet

Jeg kar en kompis med en nærmere millionbil, som ranere elsker å bruke til div. ulumskheter.

Jeg kan love deg at han har blitt stoppet mange ganger. Han er hvit i huden, så jeg tror ikke det er forskjellsbehandling pga hudfarge. Heller pga alder.

Gjest Neffi
Skrevet
:grine2: språknazi

Du skriver så selvmotsigende at det er morsomt å lese :ler: :grine2: :grine2:

Skrevet
:tunge1:
Skrevet

gliste for meg selv jeg oxo, men den overskriften er det eneste som ikke kan endres selfølgelig :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...