Gå til innhold

Flaggdag?

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Gikk nettopp ut på terrassen en tur og ser at mange av naboene mine flagger idag. Virker jo litt usannsynlig at alle har bursdag samtidig eller noe slikt, men er det noe spesielt med 30.mai da? Er det flaggdag idag? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så en haug med flagg på halv stang i dag selv ? og SÅ lite er ikke stedet jeg bor på at halve bygda flagger når en person går bort.. snodig.

Gjest Elfrida
Skrevet

30. mai er ikke en offisiell flaggdag i Norge, men noen kommuner har egne flaggdager, så det kan kanskje være noe sånt?

Skrevet

kommunal flaggdag på halv stang ?

Gjest Gjest
Skrevet

Angående halv stang kan det hende en tidligere ordfører e.l er død, en eller annen offentlig person?

Ellers vet jeg ikke noe om flaggdag i dag - kanskje broren til Ari har bursdag eller noe...

Gjest Elfrida
Skrevet
kommunal flaggdag på halv stang ?

Tvilsomt. Svaret mitt var til Titta, og ikke til deg, jeg så ikke ditt svar før etter at jeg hadde svart.

Gjest gjest1
Skrevet

Folk har vasket det og hengt det til tørk etter 17. mai?

Gjest gjest1
Skrevet

Tror jeg får henge litt nede ved postkassen slik at jeg kanskje møter på en av naboene. Ble skikkelig nysgjerrig nå.

(utrolig hva en kan finne på å bry seg med når en egentlig skulle lest til eksamen.. ;) )

Gjest Fruktfat
Skrevet

her har jeg sett noen som flagger idag, men ikke alle, så jeg trodde kanskje det var noen som hadde bursdag, men ser jo her at flere flagger idag.

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg har ikke sett noen flagg i dag

Gjest gjesta
Skrevet

I Bergen er det en masse flagg i anledning Festspillene, men det er vel ikke noe særlig med privatpersoner som flagger av den grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...