Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2006 #1 Skrevet 30. mai 2006 Gikk nettopp ut på terrassen en tur og ser at mange av naboene mine flagger idag. Virker jo litt usannsynlig at alle har bursdag samtidig eller noe slikt, men er det noe spesielt med 30.mai da? Er det flaggdag idag? :klø:
minienthe Skrevet 30. mai 2006 #2 Skrevet 30. mai 2006 så en haug med flagg på halv stang i dag selv ? og SÅ lite er ikke stedet jeg bor på at halve bygda flagger når en person går bort.. snodig.
Gjest Elfrida Skrevet 30. mai 2006 #3 Skrevet 30. mai 2006 30. mai er ikke en offisiell flaggdag i Norge, men noen kommuner har egne flaggdager, så det kan kanskje være noe sånt?
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #5 Skrevet 30. mai 2006 Angående halv stang kan det hende en tidligere ordfører e.l er død, en eller annen offentlig person? Ellers vet jeg ikke noe om flaggdag i dag - kanskje broren til Ari har bursdag eller noe...
Gjest Elfrida Skrevet 30. mai 2006 #6 Skrevet 30. mai 2006 kommunal flaggdag på halv stang ? ← Tvilsomt. Svaret mitt var til Titta, og ikke til deg, jeg så ikke ditt svar før etter at jeg hadde svart.
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2006 #7 Skrevet 30. mai 2006 Folk har vasket det og hengt det til tørk etter 17. mai?
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2006 #8 Skrevet 30. mai 2006 Tror jeg får henge litt nede ved postkassen slik at jeg kanskje møter på en av naboene. Ble skikkelig nysgjerrig nå. (utrolig hva en kan finne på å bry seg med når en egentlig skulle lest til eksamen.. )
Gjest Fruktfat Skrevet 30. mai 2006 #9 Skrevet 30. mai 2006 her har jeg sett noen som flagger idag, men ikke alle, så jeg trodde kanskje det var noen som hadde bursdag, men ser jo her at flere flagger idag.
Gjest gjesta Skrevet 30. mai 2006 #11 Skrevet 30. mai 2006 I Bergen er det en masse flagg i anledning Festspillene, men det er vel ikke noe særlig med privatpersoner som flagger av den grunn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå