Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmm, skal ha mensen i morra tror jeg...

flyr på do nesten hele tida, for å sjekke om jeg har fått... vil så gjerne ikke få det nå...

er i PP15 nå, og det hadde så gjort seg om det hadde gått bra nå...

men på en annen side... hadde det kanskje ikke gjort noe, for jeg har akk kjøpt en gjeng med EL-tester, og det er jo bare 180 kr rett ut av vinduet.. hehe.. kjøpte de på billigtester.no... aner ikke åssen de er, men de er vel verdt et forsøk vel... hehe.....

nå har jeg sittet å studert kjerringråd, "de første tegnene", og alt som kan hjelpe meg og gubben i å bli gravide, og jeg bare tenker og tenker, jeg blir snart gal i hodet mitt... virker nesten som om jeg er besatt av å få barn, men jeg er vel kanskje ikke den eneste her inne som er det... eller?

kjenner så på meg at jeg er kjempe klar for dette, og jeg vet at gubben oxo er det... og vi snakker så mye om det... at jeg skal slutte å røyke når jeg vet jeg er gravid... ( ikke det at det vil hjelpe meg i å BLI gravid...) jeg vet jeg bør slutte nå mens vi er prøvere, men er jo ikke så lett heller når man har røyka i 10 år... men om det er det som må til hvis jeg i det hele tatt kan bli gravid, så gjør jeg det... ( bare ikke enda hehe)

uansett... kryss fingene deres.. jeg vil IKKE ha mensen i morra....

jeg vil ikke ha den i det hele tatt! :sur:

Videoannonse
Annonse
Gjest Godjenta79
Skrevet

Krysser alle fingrene og tær jeg har :klem:

Skrevet

Krysser fingrene!! Kjenner meg forresten godt igjen i det å tenke så mye på det

Gjest Godjenta79
Skrevet

...går jo ikke an å IKKE tenke på det, til og med jeg gjør jo det, og jeg prøver jo ikke engang! Bare håper på at uhellet skal skje akkurat meg :)

Skrevet

meg oxo.. vil så gjerne at det klaffer denne gangen... er rimelig lei av å vente på at noe skal skje...

da tok den teten som viste positiv, var vi kjempe glade.. vi fant på navn, jeg hadde kjøpt "gravid" bladet, og det stod så masse fint der...

jeg fant masse gammelt baby tøy hos mamma, fant ut åssen dåpskjole jeg ville ha, og at jeg skulle bruke min gamle barneseng når ungen ble født... og at farfar skulle lage baby vugge til ungen, med innrisset navn, og masse fine detaljer... alt var så perfekt helt til vi kom til legen.... hvor alt ble bare snudd opp ned og alt var bare ille når jeg kom hjem.. måtte ringe alle jeg hadde ringt til for å si at den var negativ...

mamma hadde ringt meg et par dager før jeg tok testen og lurte på om jeg var gravid... og to dager etter tok jeg test som var positiv og ringte mamma med en gang.. hun ble så glad... og en uke etterpå ringte jeg igjen og sa at den var negativ... hun ble så lei seg... og alle andre jeg hadde fortalt det til.. det var den pinligste telefonrunden jeg noen gang har hatt... men det var oxo den beste uken i mitt liv da jeg trodde vi var gravide...

så nå vil jeg bare bli gravid, og se magen vokse, og kjenne at det sparker.... jeg vil jeg vil jeg vil!!!!

Gjest gjesta
Skrevet

:troest:

Håper det klaffer for dere nå!

Skrevet

Håper også det har klaffet for dere denne gang :klem:

Skrevet

Know the feeling.. :klem:

Uten å virke"anti-røyk", for det er jeg ikke, så husker jeg godt en måned jeg hadde gått 6 dager over tida. Jeg skulle ta test, og det eneste som sto i hodet mitt var at "nå kan jeg ikke røyke mere". Det ødela mye, for det var slik at jeg grudde meg nesten for resultatet (jeg ønsket en graviditet selvfølgelig!). Den var jo negativ da, så da røyka jeg med god samvittighet etterpå ;) ...

Synes det er fint at vil slutte ved en eventuell graviditet jeg, mange som ikke gjør det også :)

Uansett, nå spora jeg av. Var ikke meninga. Venter selv mensen om en uke. Har ikke el-testa denne måneden, men har kjent indikasjoner på at jeg har hatt el. Kjente det stakk til i eggstokkene tidligere i dag, men jeg vil ikke begynne å spekulere... Har blitt skuffa i 10 måneder nå så...

Men, man kan ikke gi opp håpet! Hadde man det, hadde man iallefall ikke brukt tid her på KG!

Lykke til! Håper det går din vei :)

Skrevet (endret)

takker og takker og takker...

har enda ikke fått mensen. er nesten på do hver 5min for å skjekke.. hehe.. er så spent... men det kan jo selvfølgelig hende den kommer i morra...

egentlig hadde det vært fint om jeg kunne fått den igår, eller overigår, for jeg skal i konfirmasjon på søndag, og har da selvfølgelig plnlagt å ha på meg hvit dress... det hadde jeg i min brors konfirmasjon, og da fikk jeg oxo mensen, me fikk berget dressen med propp da.. hehe.. så jeg må nok det denne gangen, med mindre det skulle skje et mirakel...

så vi får bare krysse fingrene og håpe på det beste. nå er jeg lei av å tenke og vente.. nå vil jeg at det skal skje noe i maen min snart....

Endret av Angelfairy
Skrevet

Spennende :hoppe:

*krysser fingrene for ingen mens*

Skrevet

Kan jeg også få hive meg på her??

Jeg vil ikke ha mensen på fredag!!! :sur::sur:

Skrevet

har enda ikke fått mensen... ikke engang noe tegn til mensen... nå pleier jeg riktig nok ikke å kjenne på meg at jeg skal ha mensen noen gang heller, men nå som jeg virkelig prøver å kjenne etter, merker jeg ingenting... kommer vel idag tenker jeg... er jeg riktig heldig kommer den på søndag i konfen, men lille meg i hvit dress... det ville vært typisk... kanskje jeg skal vurdere å finne på noe annet å ha på meg.. hmmm.... eller så får vi bare håpe at det ikke skjer noe i det hele tatt..

Skrevet

kan du ikke bare ta en test?

Skrevet

jeg kan jo det... men jeg må komme meg til sentrum... kan få det til på lørdag tenker jeg, eller på mandag.. før det får jeg ikke gjort noe... jeg skal oxo få betalt de el-testene jeg kjøpte på nett på tirsdag.. så da kan jeg ta det i samme slengen... det følger jo med 3 graviditets tester i den pakka jeg kjøpte, så jeg får se hva jeg gjør...

egentli skulle jeg hatt en gjeng med graviditests-tester hjemme liggende, til en hver tid.. hehe...

akk. vært på do, og enda ikke kommet noe... hihi

Skrevet

Så spennende dette var da :) Pleier du å være regelmessig?

HÅPER alle gode ting er 15 da :klem:

Skrevet

i følge IKM jeg har her fra april har eg fått dagen før eller dagen etter beregnet tid...

Skrevet

Slenger meg på her og ønsker deg lykke til!!! Spennende!!

Skrevet

joda, det går helt bra med meg,men jeg fikk mensen til morran i dag.... :frustrert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...