Gå til innhold

Noen som kan anbefale en restaurant i Oslo?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Frøken Dings

Jeg skal ut med et par venninner i morgen, og har lyst til å prøve noe nytt. Vi har en tendens til å havne på Café M eller Bambus, og der har vi vært et par ganger nå, kan man si! :wink:

Noen som kan anbefale en god restaurant? Ikke noe fin-fint, gjerne uformelt, snadder mat og ikke så dyrt. Finnes det Pasta Basta andre steder enn Aker Brygge, forresten? Der har de vel god mat?

Takker og bukker for tips! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere vært på "Ketchup og carry" på Majorstuen? Der er det hyggelig og det er særdeles gode priser. Ellers har du "Reshman" på Günerløkka. Litt dyrere, men god mat og trivelige omgivelser. Begge er indisk. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Dings

Oi, kjapp du! :o :D

Har vært på Curry and Ketchup én gang, maten var god, men det var litt røykfylt der etter min smak. Kanskje vi prøver Reshman i stedet? Indisk er veldig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tenerife på Youngstorget. Har bare vært der én gang, men det var veldig koselig og maten var kjempegod. De har spansk mat, blant annet tapas.

Var forresten ute og spiste i går jeg også. Var på Hansken nederst i Akersgata. Fantastisk mat, men det er jo et litt dyrere sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen tips til venninne-kveld steder i Oslo: (kommer sikkert på flere etterhvert, men...)

Briskeby Cafe på Briskeby (god mat, og så er det så utrolig koselig der)

Frokost på Bølgen & Moi på Briskeby (noen ganger er det kos å møtes til frokost, og slett ikke så dyrt som en skulle tro)

Arakataka (rett ved Torggata Bad - ikke så store porsjoner men digg & ikke dyrt)

Sans der Børsen lå for en stund siden. Mener å huske at jeg liker meg i cafe-delen der.

Kokopeli (staves det slik? på Majorstuen. Byens beste burgere mener noen...)

Harrys midt på Karl Johan, ikke så veldig spennende kanskje, men grei mat, sentralt og livlig

Ellers er Sushi favoritten i min venninnegjeng akkurat nå, så da blir det gjerne til at vi møtes til Happy Hour på en eller annen East-filial.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...